Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@12:32:23 GMT

کشف ۲۵۰۹ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۳۳۷۵

آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان مهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی مهرستان در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و تیم‌هایی از مأموران انتظامی خاش همراه بود با یک سری کار گسترده میدانی صبح روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان مهرستان بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن قاچاقچیان در منطقه کمین پلیس، درگیری مسلحانه با آنان را آغاز کردند.

وی ادامه داد: پس از ۲ ساعت درگیری سرانجام با آتش پرحجم پلیس؛ اعضای این باند با رها کردن محموله مواد مخدر به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری با اشاره به هلاکت یکی از اعضای این باند مسلحانه قاچاق عنوان کرد: در این رابطه ۲ عضو این باند دستگیر و در پاکسازی از منطقه و خودرو وانت ۲ تن و ۲۶۰ کیلو و ۵۷۰ گرم تریاک، ۲۲۳ کیلو و ۵۷۰ گرم حشیش ،۱۰ کیلو و ۵۸۰ گرم مرفین ،۱۴ کیلو و ۶۰۰ گرم سایر مواد مخدر، سه قبضه اسلحه کلاش، پنج تیغه خشاب حاوی ۱۴۸ فشنگ جنگی، یک قبضه اسلحه کمرشکن ساچمه زنی، یک قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۵ فشنگ کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دیگر اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس قاچاقچیان مواد مخدر در امان نخواهند بود.

منبع: پایگاه خبری پلیس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه