Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور ایالات متحده امریکا، به خاطر صحبت‌های کاپیتان تیم ملی زنان کشورش دلخور به نظر می‌رسد.

طرفداری- در روز دوشنبه مگان راپینو دو گل به ثمر رساند تا آمریکا را به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان ۲۰۱۹ برساند. در روز چهارشنبه دونالد ترامپ به او هشدار داد تا به کشورش بی احترامی نکند.

گاردین گزارش می‌دهد: راپینو که همراه با تیم ملی زنان آمریکا قهرمان جهان و المپیک شده، همواره صدای اقشار مختلف جامعه آمریکا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین ورزشکار حرفه‌ای سفید پوستی بود که به جنبش اعتراضی زانو زدن حین پخش سرود ملی آمریکا، به نشانه اعتراض به بی عدالتی در این کشور پیوست. به تازگی ویدیویی از او منتشر شده است (ظاهرا فیلمبرداری آن به قبل از شروع جام جهانی بر می‌گردد) که در آن می‌گوید در صورت قهرمانی آمریکا در جام جهانی، همراه با سایر اعضای تیم به کاخ سفید نخواهد رفت.

روز چهارشنبه ترامپ در واکنش به صحبت‌های او توییت کرد. البته او به اشتباه به جای آدرس صفحه رسمی راپینو در توییتر که @mPinoe است، شخص دیگری با آیدی @meganrapino را ذکر کرده بود که سپس آن را اصلاح کرد. وی در واکنش به صحبت‌های راپینو گفته است:

بازیکن تیم فوتبال زنان آمریکا اخیرا گفته است «اگر قهرمان شویم، به کاخ سفید کوفتی نخواهم رفت.» به جز NBA‌ که حالا دیگر تماسی با مقامات نمی‌گیرد، مالکان (لطفا شرح دهید که من به تازگی اصلاحاتی در دیوان عدالت ایجاد کرده‌ام، میزان بیکاری سیاهان در پایین‌ترین نرخ در تاریخ کشور ما است... همچنین شاخص فقر هم در بین تمامی دوران‌ها بهترین است) لیگ‌ها و تیم‌ها عاشق آمدن به کاخ سفید هستند. من طرفدار پر و پا قرص تیم آمریکا و فوتبال زنان هستم اما مگان اول باید قهرمان شود و بعد حرف بزند! کار را تمام کن! ما هنوز مگان یا تیم را دعوت نکرده‌ایم ولی من از همین جا تیم را فارغ از برد یا باخت (به کاخ سفید) دعوت می‌کنم. مگان هرگز نباید به کشور ما، به کاخ سفید و یا به پرچم‌مان بی احترامی کند؛ به ویژه پس از زحمات زیادی که برای او و تیمش کشیده شده است. به پرچمی که بر تن می‌کند افتخار کنید. آمریکا عالی کار می‌کند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت ها در دادگاه استیناف منطقه کلمبیا شکایت خود را ثبت کرده و مدعی شده اند قانون مذکور، قانون اساسی این کشور را درباره آزادی بیان نقض می کند. در ۲۴ آوریل جوبایدن رییس جمهور آمریکا این قانون را امضا کرد که طبق آن بایت دنس تا ۱۹ ژانویه فرصت دارد تیک تاک را بفروشد یا با ممنوعیت در این کشور روبرو خواهد شد.

شرکت های مذکور در شکایت خود نوشته اند: برای نخستین بار در تاریخ، کنگره آمریکا قانونی را اجرا کرده که مربوط به یک پلتفرم خاص است و آن را به طور دایمی و در سطح ملی ممنوع می کند.

در شکایت ذکر شده فرایند واگذاری نه از لحاظ فناوری و نه از لحاظ حقوقی به سادگی امکانپذیر نیست. بی شک این قانون تیک تاک را تا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۵ میلادی وادار به تعطیلی می کند و ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی که از پلتفرم برای برقراری ارتباط استفاده می کنند را ساکت می کند.

کاخ سفید اعلام کرد به دلایل امنیتی خواهان پایان یافتن مالکیت چین بر این اپ و نه ممنوعیت تیک تاک است.

شکایت مذکور جدیدترین تحول در راستای تلاش های تیک تاک قبل از مسدود شدن اپ در آمریکا است. این درحالی است که شرکت هایی مانند اسنپ چت و متا سعی دارند از عدم قطعیت وضعیت تیک تاک بهره بگیرند و سهم این شرکت از تبلیغات آنلاین را بربایند.

کد خبر 6100070

دیگر خبرها

  • تقابل ۲ کلیدواژه «بزرگ» و «محدود» در عملیات رفح
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!