Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک حسابدار 1 نفر خانم  با حداقل سابقه کاری  مسلط به نرم افزار سپیدار  متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نمایند.

تلفن: 02166279865

موبایل: 09031215164 آدرس ایمیل: hadiseh.hedayati@gmail.com

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد

یک دیپلمات ارشد ایرانی گفت: نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه‌های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی‌ها جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین را سرکوب کند.

به گزارش ایسنا، «سید رسول موسوی» مدیر کل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین و غزه در آمریکا و فرانسه و دیگر کشورهای غربی را باید جدی گرفت. فراموش نکنیم که جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد. نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی ها این جنبش را سرکوب کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند