Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،بنفشه امامی نیا مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در نشست خبری که در محل سرسرای شهدای اصناف کرمانشاه برگزار شد، این نمایشگاه را عرصه‌ای برای نشان دادن توان و قدرت واحد‌های تولیدی استان دانست.

وی گفت : شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان توانمندی بالایی دارند و می‌خواهند در سه هزار متر از فضای نمایشگاهی این قابلیت‌ها را عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه کرمانشاه اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده‌اند تا با حضور در این نمایشگاه در راستای کاهش مشکات واحد‌های تولیدی استان گام بردارند.

امامی نیا یادآور شد: هر روز از زمان برگزاری نمایشگاه به حضور چندین تن از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی اختصاص یافته است و واحد‌های تولیدی به صورت مستقیم با این مدیران در ارتباط خواهند بود.

در ادامه مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه افزود: فروردین ماه بود که خبر برگزاری نخستین نمایشگاه رونق تولید به میزبانی کرمانشاه داده شد و تصمیم براین شد در کنار غرفه تولیدکنندگان، غرفه‌ای برای انعکاس خبر این نمایشگاه به اهالی خبر و رسانه اختصاص یابد.

وحید نیشابوری افزود: از همه اهالی رسانه، خبرگزاری‌ها و مطبوعات برای حضور در این نمایشگاه به منظور پوشش اخبار و ارتباط با تولیدکنندگان و صنعتگران دعوت می‌شود.

وی به نقش رسانه در عرصه توسعه اشاره کرد و افزود: نباید از نقش رسانه با تولیدکننده در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم غافل بود و انتظار داریم اهالی رسانه در این نمایشگاه حضور چشمگیری داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

نمایشگاه رونق تولید عرصه‌ای برای نشان دادن توان و قدرت واحد‌های تولیدی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند