Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:40:45 GMT

از فریاد مربیان تا سکوت قلعه نوعی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۴۴۹۴

از فریاد مربیان تا سکوت قلعه نوعی

سپاهانی ها تمرین خود را انجام حرکات کششی و ترکیبی دنبال کردند، همچنین امیر قلعه نوعی نیز در جریان تمرین حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از اولین تیم هایی بود که تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر آغاز کرد. از همین رو تمرینات این تیم چند روزی است که در مجموعه باغ فردوس آغاز شده و طلایی پوشان با حضور حداکثری بازیکنان تمرینات را پیش می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات سپاهانی ها امروز _۵ خردادماه_ نیز با تمرین سبک بازیکنان آغاز شد. بازیکنان ابتدا تمرینان را با حرکات کششی زیر نظر مربیان شروع کردند و سپس با جدا شدن دروازه بانان تمرینات تاکتیکی آغاز شد. مربیان خارجی سپاهان هنوز به تمرینات اضافه نشدند و بازیکنان زیر نظر مربیان ایرانی باشگاه کار را انجام می دهند.

تمرکز تمرینات سپاهان در حال حاضر بر مسائل بدنی است و تمرینات در دو بخش بدنی و کار با توپ انجام می شود. سپاهانی ها در ابتدا تمرین با جمع شدن در گوشه زمین به تمرینات کششی پرداختند. سپس توپ نیز را نیز وارد تمرینات کردند و حرکات کششی با توپ انجام شد.

پس از انجام حرکات کششی و تمرینات بدنی بازیکنان مشغول به انجام تمرینات ترکیبی شدند. طلایی پوشان با انجام حرکات ترکیبی با توپ مشغول شدند. بخش عمده ای از تمرین با حرکات سرعتی و ترکیبی همراه بود. همچنین در دقایق پایانی ترکیب بازیکنان به فوتبال درون تیمی پرداختند.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم سپاهان نیز در تمام طول تمرین در میانه میدان نظاره گر تمرین شاگردانش بود و مربیان نکاتی را به بازیکنان گوش زد می کردند. همچنین قلعه نوعی در تمریم حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد. حضور فرجامی عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال تهران از نکات جالب توجه تمرین امروز بود.

حدود ۷۰ نفر از هواداران نیز این تمرین را از نزدیک تماشا کردن در دقایقی از آن به تشویق بازیکنان تازه وارد سپاهان و امیر قلعه نوعی پرداختند.

تمرینات تیم سپاهان تا پایان هفته آینده در اصفهان پیگیری خواهد شد و پس از آن در کردان کرج دنبال خواهد شد. طلایی پوشان همچنین پس از کردان به اصفهان بازخواهند گشت و سپس اردویی ۱۰ روزه در ترکیه برگزار خواهند کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه سپاهان تیم فوتبال سپاهان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود