Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد که لمپارد 41 ساله، به زودی هدایت چلسی را بر عهده بگیرد.

طرفداری - جان تری اسطوره آبی های لندن معتقد است که فرانک لمپارد، بهترین گزینه برای نیمکت چلسی است و امیدوار است که باشگاه لندنی، به زودی و به صورت رسمی با او به توافق برسد. 

به گزارش Goal، فرانک لمپارد اسطوره باشگاه چلسی، در آستانه بازگشت به این تیم به عنوان سرمربی، قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته بود که مائوریتزیو ساری، پس از اخراج آنتونیو کونته، هدایت آبی های لندن را بر عهده گرفت. با این حال، حضور ساری در استمفورد بریج دوام چندانی نداشت و این مربی ایتالیایی، چندی پیش و پس از سپری کردن یک فصل نسبتا موفق در لندن، یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود، انتخاب کرد. رومن آبراموویچ اما، به دنبال یافتن گزینه ای مناسب برای نیمکت تیم لندنی است و در این بین، فرانک لمپارد اسطوره باشگاه و سرمربی دربی کانتی، نامی است که بیشتر از همه اسامی دیگر تکرار می شود. جان تری که خود فصل آینده به عنوان دستیار دین اسمیت سرمربی استون ویلا، در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد داشت، معتقد است که لمپارد 41 ساله، به خوبی می تواند با فشارهای احتمالی حاصل از نشستن روی نیمکت چلسی کنار بیاید. تری در گفت و گو با dailymail، عنوان کرد:

پس از فصل موفقی که فرانک (لمپارد) در دربی کانتی سپری کرد و به دلیل محرومیت چلسی از دو پنجره نقل و انتقالاتی، به نظرم گزینه ای بهتر از او برای موفقیت در باشگاه، وجود ندارد. وقتی که فرانک از وست هم به چلسی آمد، فشار زیادی برای موفقیت در تیم، روی دوش های او بود، اما او هیچ گاه از این موضوع فرار نکرد و به خوبی از پس این فشارها بر آمد.

مدافع پیشین آبی های لندن، معتقد است که طرفداران این تیم، از بازگشت لمپارد به استمفورد بریج حمایت خواهند کرد. او گفت:

فکر نمی کنم که طرفداران چلسی، مخالف سرمربیگری لمپارد در چلسی باشند. آن ها فرانک را دوست دارند و او یکی از اسطوره های باشگاه است. به نظرم اکنون زمان مناسبی برای بازگشت او به خانه است. فرانک از مسئولیت هدایت چلسی، استقبال خواهد کرد. او دانش تاکتیکی و اشتیاق لازم دارد و از حمایت طرفداران و بازیکنان تیم، برخوردار خواهد بود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم

تصاویری از ازدحام شدید مردم در سومین اکران مردمی «تمساح خونی» در استقبال از جواد عزتی، الناز حبیبی و شبنم قربانی در سینماهای مشهد مشاهده می‌کنید. ازدحام جمعیت به حدی است که بازیگران این فیلم به سختی توانستند از میان مردم عبور کنند. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم