Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری، استان کهگیلویه و بویراحمد را نیازمند فضای رسانه ای سالم و بدون حاشیه دانست و گفت: باید قدرت فضای رسانه ای برای حفظ آبرو، توسعه و آبادانی استان و تنویر افکار عمومی به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدمحمد کاظم نظری» امروز (۵ تیر) در جمع رئیس و نمایندگان انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروزه این تفکر که بانوان آسیب پذیر هستند و حضور آنها در عرصه های مختلف اجتماعی شاید مشکل آفرین باشد، درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این خصوص مسئولین و نخبگان جامعه به توانمندی زنان در همه حوزه ها باور دارند و چنین تفکراتی را نمی پذیرند.

 

وی ادامه داد: جامعه زنان باید بدون دغدغه وارد فعالیت ها در همه عرصه های مختلف توسعه ای شوند و نهادها و تشکل های بزرگ جامعه زنان که به طور خودجوش در بخش های مختلف فعالیت های مستمر و خوبی دارند، نشان از توانمندی آنهاست.

 

نظری به تاثیرگذاری رسانه ها و اهمیت آنها اشاره و اضافه کرد: بسیاری از رسانه ها با هدف، دغدغه مندی و با محوریت و مدیریت کارساز و موثری کار می کنند و برای اینکه نقش آنها بارورتر و در سطحی وسیع تر و میدان دار باشد، باید حرفه ای و تخصصی عمل کنند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، بخشی از مسائل خوب رسانه ای می شوند، گفت: ما این آمادگی را داریم که حمایت ها و همکاری ها را به خصوص در شرایطی که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در روز دوم اسفند ماه امسال داریم، بیشتر کنیم. 

 

وی استان را نیازمند فضای رسانه ای سالم و بدون حاشیه دانست و اظهار داشت: باید قدرت فضای رسانه ای برای حفظ آبرو، توسعه و آبادانی استان و تنویر افکار عمومی به کار گرفته شود.

 

نظری نقش رسانه ها را در مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله کاهش آسیب ها بسیار موثر دانست و گفت: نظام صنفی رسانه ای ما در استان امروز به شرایطی رسیده که بتواند خدمات خود را در جهت اعتلای جامعه و مردم به کار گرفته تا حمایت و پشتیبانی آنها را به خود معطوف سازد.   

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تشکیلات خبری از جمله خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه های الکترونیکی خوبی داریم و این صنف فعال، زنده، پرشور و پر تحرک جامعه باید برای هدف های بزرگ و کلان برنامه ریزی بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه، امروزه جامعه خود به خوبی مسائل را قضاوت می کنند و مردم بهترین قضاوت کننده هستند، تاکید کرد: اکر رسانه ای فضای نادرستی را انتخاب و دنبال می کند باید دیگر رسانه ها با تحلیل، استدلال و منطق به نادرستی آن فضا به قضاوت بپردازند.

 

نظری با بیان اینکه، جامعه نیازمند زاویه باز رسانه ای سالم بوده و اعتقاد دولت هم بر وجود فضای باز رسانه ای و رسانه منتقد است، اظهار داشت: دولت در این سطح حمایت از رسانه ها را وظیفه خود دانسته و توجه به جامعه زنان در همه زمینه ها به خصوص در عرصه رسانه را ضروری می داند. 

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دولت رسانه را یار و همکار خود می داند و تاکید دارد که رسانه ای که رسالت خود را به نحو شایسته و مطلوبی انجام می دهد، حمایت شود.

 

وی با تاکید بر اینکه، مدیران باید دارای انگیزه رسانه ای و پذیرنده صاحبان رسانه و خبرنگاران باشند، گفت: رسانه ها هم باید بدون غرض و یک جانبه گری گام در عرصه اطلاع رسانی بگذارند و مصالح نظام و مردم را برتر و بالاتر از هر امری بدانند. 

 

«اعظم رحمان پور» هم در این نشست، گفت: آنچه را که ما جامعه بانوان در عرصه رسانه به دنبال آن هستیم، باز کردن فضا و بستری برای حضور، بروز توانمندی ها و ظرفیت های جامعه زنان استان که نیمی از جمعیت را تشکیل داده اند، است.

 

رئیس انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با پا گذاشتن جامعه بانوان در عرصه های مختلف این باور در جامعه بروز و تجلی یافته که با پذیرش مسئولیت و ورود به عرصه های مختلف می توانند، توانمند عمل نمایند.

 

وی، راهکارهای توانمندی جامعه بانوان در عرصه های مختلف را نتیجه تیمی عمل کردن و مشارکت فعال آنها در همه عرصه دانست و گفت: تلاش برای بهتر بودن و بهتر شدن باید همیشگی باشد.

 

رحمان پور از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خواست تا جامعه زنان استان را در حوزه رسانه ای بیشتر مورد توجه و حمایت قرار دهند.  

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت خبرگزاری شبستان مجلس اوقات فراغت استان بوشهر روزنامه ها کانون مساجد مسجد روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد اطلاع رسانی رسانه ها رسانه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد