Web Analytics Made Easy - Statcounter

جالوروسی مدافع یونانی اش را قربانی فیرپلی مالی کرده است!

طرفداری- سرانجام پس از حواشی فراوان، آینده کوستاس مانولاس مشخص شد. او به زودی راهی ناپولی می شود تا در کنار کالیدو کولیبالی، زوج خط دفاعی کارلو آنچلوتی را تشکیل بدهد.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ بند فسخ قرارداد کوستاس مانولاس 36 میلیون یورو بود اما کل این مبلغ به رم نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

18 میلیون یورو (به علاوه دو میلیون یورو پاداش) بابت انتقال آمادو دیاوارا به رم از 36 میلیون یوروی بند فسخ مانولاس کم می شود. همچنین طبق قرارداد قبلی که در زمان مونچی با مانولاس بسته شده است، 2 میلیون یورو مستقیما به حساب خود این بازیکن واریز خواهد شد. حالا به مانولاس بستگی دارد که این 2 میلیون یورو را دریافت کند یا آنرا به باشگاه جدیدش، ناپولی و شاید حتی رم تخفیف بدهد یا خیر. طبق قرارداد از 36 میلیون یوروی بند فسخ مانولاس، 2 میلیون یورو در اختیار بازیکن است. بنابراین عملا مبلغ بند فسخ مانولاس 34 میلیون یورو است. همچنین درصدی از هزینه انتقال این مدافع یونانی به باشگاه سابق او یعنی المپیاکوس واگذار می شود. مبلغی که در حدود 4 میلیون یورو خواهد.

با این اوصاف رم از این 36 میلیون یورو عملا 12 میلیون یورو به جیب خواهد زد. البته آلفردو پدولا اعلام کرده است طبق توافق دو باشگاه، ابتدا پیش از 30 ژوئن، مانولاس در انتقالی جداگانه در ازای 34 میلیون یورو راهی ناپولی خواهد شد و سپس از در تاریخ 1 جولای که سال مالی جدید آغاز می شود، آ اس رم با 18 میلیون یورو دیاوارا را خواهد خرید. به این ترتیب ناپولی به رم بابت فیرپلی مالی کمک می کند. رم 45 میلیون یورو کسر بودجه دارد که باید تا پیش از 30 ژوئن به آن رسیدگی کند. انتقال 10 میلیون یورویی ژکو به اینتر و انتقال مانولاس به ناپولی با همین هدف انجام شده چون رم مجبور است تا پایان هفته، 45 میلیون یورو درآمد کسب کند.

همچنین پدولا مدعی است با انتقال دیاوارا به رم، پرونده انتقال جوردن ورتو به پایتخت ایتالیا بسته می شود چراکه فعلا ظرفیت خط هافبک جالوروسی تکمیل است. این درحالی است که دیاوارا ابتدا در لیست خرید رم نبود اما با نزدیک شدن به پایان ماه ژوئن، مسئولان جالوروسی چاره ای جز پذیرش درخواست ناپولی و وارد کردن دیاوارا در معامله مانولاس نداشتند. در عوض ناپولی برای کمک به رم حاضر شده پول انتقال مانولاس را جدا از فرآیند انتقال دیاوارا به رم، پیش از 30 ژوئن به حساب رم واریز کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 744666

دیگر خبرها

  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳