Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه های رم به هم ریخته است و فعلا اوضاع در نیمه جالوروسی پایتخت ایتالیا آشفته است!

طرفداری- تمرینات آ اس رم طبق برنامه قبلی از دو روز پیش (سه شنبه) با حضور برخی از بازیکنان برای انجام تست های پزشکی آغاز شد. با این حال به طور غیرمنتظره ای قرار است وقفه ای 10 روزه در تمرینات ا آ اس رم ایجاد شود.

با تایید باشگاه ا آ اس رم؛ تمرینات پیش فصل این باشگاه به حالت تعلیق درآمده است و رسما از 6 جولای از سر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل بازیکنان می توانند زمان بیشتری را در تعطیلات سپری کنند. به بازیکنانی که طی دو روز اخیر به تریگوریا مراجعه کردند نیز مرخصی داده می شود. از همین رو، اردوی پیش فصل رم در ارتفاعات شمال ایتالیا نیز لغو خواهد شد. جالوروسی باید حدود سه هفته دیگر، کار خود را در سه مرحله پلی آف لیگ اروپا آغاز کند. اکنون با به تاخیر افتادن تمرینات، گمانه زنی ها در مورد کناره گیری میلان از لیگ اروپا و رسیدن سهمیه مستقیم این رقابت ها به رم شدت یافته است. درصورت توافق میلان با یوفا، این تیم از لیگ اروپا کنار خواهد رفت و سهمیه مستقیم لیگ اروپا به رم می رسد. به این ترتیب سهمیه پلی آف در اختیار تورینو قرار می گیرد. احتمالا رم از تصمیم میلان برای کنار کشیدن از لیگ اروپا کاملا مطمئن است بنابراین تمرینات جالوروسی 10 روز دیرتر آغاز خواهد شد. این در حالی است که گفته می شود باشگاه تورینو، بازیکنانش را در حالت آماده باش قرار داده است تا در صورت رسیدن سهمیه پلی آف لیگ اروپا به آنها، سریعا تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر والتر ماتزاری آغاز کنند.

لازم به ذکر است قرار بود دیروز (چهارشنبه) پائولو فونسکا در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر شود اما این نشست مطبوعاتی نیز لغو شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست

پوچتینو در تکاپو برای حفظ شغلش است. 

طرفداری | دیوید اورنستین در مصاحبه با تلویزیون NBC اخبار مهمی در مورد وضعیت مائوریسیو پوچتینو منتشر کرد. 

چلسی پس از پیروزی 5-0 مقابل وست‌هم و کسب 6 امتیاز از دو دربی متوالی اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد. آبی‌ها به دلیل مشکلات فیرپلی مالی محکوم به حضور در یک رقابت اروپایی هستند. در حالی که گفته می‌شد مالکان چلسی از پوچتینو سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را خواسته‌اند، به نظر می‌رسد اکنون این گزینه تغییر کرده است. چلسی در حال حاضر 2 امتیاز با رتبه ششم یعنی منطقه سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد. به همین دلیل تاد بولی و بهداد اقبالی ترجیح می‌دهند به جای کنفرانس راهی لیگ اروپا شوند. دیوید اورنستین در این مورد گفته است:

چیزی که من در مورد مائوریسیو پوچتینو می‌دانم درخواست مدیران چلسی از او است. آن‌ها سهمیه لیگ اروپا را می‌خواهند، نه لیگ کنفرانس اروپا. در مورد جانشینان پوچتینو، من مطمئنم اگر نیمکت چلسی در دسترس باشد، 4 سرمربی آن را تصاحب نخواهند کرد: ژوزه مورینیو، آنتونیو کونته، روبن آموریم و هانسی فلیک. البته در چلسی فعلا جای خالی برای این مربیان وجود ندارد.

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو