Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:01:10 GMT

ستاره بلژیکی یونایتد در آستانه انتقال به اینتر

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۵۹۱۰

ستاره بلژیکی یونایتد در آستانه انتقال به اینتر

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی یونایتد، فاصله زیادی تا عقد قرارداد با اینتر ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر قصد دارد در تابستان امسال تحت هر شرایطی روملو لوکاکو، گلزن تنومند و بلژیکی شیاطین سرخ را جذب کند و اسکای امشب خبر از دور جدید مذاکرات و پیشنهاد تازه این باشگاه برای خرید مهاجم بلژیکی داده است.

 

 

اینتر اولین پیشنهاد رسمی خود برای انتقال روملو لوکاکو را مهیا کرده است و قصد دارد در ملاقات با مدیران منچستریونایتد پیشنهادی 10 میلیونی برای یک قرارداد قرضی به مدت 2 سال و در ادامه پرداخت رقم 60 میلیون یورو آنهم با بند خرید اجباری در پایان، برای انتقال این مهاحم بلژیکی به آنها ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دی مارتزیو مدعی شد مدیران یونایتد در روزهای اخیر انعطاف بیشتری در مورد فروش لوکاکو نشان داده اند و قرار است سران دو باشگاه به زودی در خصوص این انتقال با یکدیگر ملاقات داشته باشد و حتی شاید این انتقال هفته بعد رسمی شود. روملو لوکاکو مهاجم مورد علاقه آنتونیو کونته، سرمربی جدید و ایتالیایی اینتر است و به نظر می رسد او مهم ترین خرید تابستانی اینتر لقب گیرد.

 

 

روملو لوکاکو نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها روملو لوکاکو نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 از سر راه بردارد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

شیاطین سرخ در حالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شدند که در جریان این دیدار دو بار از حریفشان عقب افتادند اما درخشش برنو فرناندز باعث شد که این تیم بتواند این دو گل خورده را جبران کند و با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

اونانا که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در ترکیب منچستر یونایتد داشت در این بازی بار دیگر اشتباه مهلکی انجام داد که منجر به باز شدن دروازه تیمش توسط حریف شد و تن‌هاخ پس از پایان بازی بار دیگر به این بازیکن درباره این اتفاق هشدار داد.

سرمربی یونایتد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما باید هرچه زودتر این روند را متوقف کنیم. نمی‌توانیم همچنان به مرتکب شدن چنین اشتباهاتی ادامه دهیم. در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کنیم و اگر در این سطح می‌خواهیم به اهدافمان برسیم و جام‌های قهرمانی را به دست آوریم، پس باید چنین روندی را متوقف کنیم.

باید همیشه تمرکزمان را حفظ کنیم و نمی‌توانیم اجازه انجام چنین اشتباهاتی یا از دست رفتن تمرکز و نظم را بدهیم چون اگر چنین وضعیتی رخ ندهد، شرایط برای ما بسیار آسان‌تر خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم