Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه با قدرت‌نمایی تیم‌های اروپایی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۹ فوتبال زنان در فرانسه سه‌شنبه شب به پایان رسید و هفت تیم اروپایی به همراه آمریکا به دور بعد صعود کردند. نمایندگان آسیا و آمریکای جنوبی از این رقابت‌ها کنار رفتند. حذف برزیل و ژاپن (نایب قهرمان دوره پیش) از مهمترین اتفاق‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های آلمان، انگلیس، نروژ، فرانسه، هلند، ایتالیا و سوئد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت خواهند کرد.

بازیکنان تیم ملی آلمان سرمربی آلمان دیدار نیجریه و آلمان بازیکن تیم ملی آلمان خوشحالی بازیکنان نروژ دیدار نروژ و استرالیا ساموئل اتوئو در حال تماشای دیدار کامرون و انگلیس بازیکن تیم ملی انگلیس هوادار انگلیسی مارتا، ستاره تیم ملی برزیل هوادار برزیلی دیدار برزیل و فرانسه هوادار فرانسه هوادار آمریکا بازیکنان تیم ملی آمریکا هوادار آمریکایی آسیب دیدگی شدید بازیکن اسپانیا از ناحیه چشم مگان رپینو، کاپیتان تیم ملی آمریکا الکس مورگان، بازیکن تیم ملی آمریکا هوادار آمریکایی بازیکنان تیم ملی سوئد بازیکن کانادا ناراحتی بازیکنان کانادا پس از ناکامی در صعود خوشحالی بازیکنان ایتالیا پس از حذف چین بازیکنان ژاپن خوشحالی بازیکنان هلند دروازه‌بان ژاپن بازیکن هلند در حال دلداری دادن بازیکن ژاپن هوادار خردسال ژاپنی بازیکنان ژاپن

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی 2019 فرانسه جام جهانی فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان برگزار شد و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت ۱۴:۰۰ در سالن روابط‌عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد. حمید درخشان و غلام‌رضا فتح‌آبادی به عنوان میهمان در این مراسم حضور داشتند.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده‌اند و در این قرعه‌کشی حریفان خود را شناختند.

نتایج کامل قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

تراکتور تبریز - مس رفسنجان

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی

برنده دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل برنده دیدار سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد و در مقابل برنده دیدارهای تراکتور تبریز و مس رفسنجان مقابل چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

کد خبر 749100

دیگر خبرها

  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور