Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند   ، بیکی فرماندار نهبندان گفت: مجوز سرمایه گذاری خارجی یکی از شرکتهای مقیم کشور استرالیا در طرح تولید منیزیم کلسینه شده ازطریق انعقاد قرارداد با توجه به تبصره بند" ب" ماده (۳) قانون ، براساس شرایط قانونی و در شهرک صنعتی شهرستان صادر و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیکی حجم سرمایه گذاری این طرح را ۵ میلیون و ۴۱۰ هزار دلار اعلام کرد و افزود: سرمایه گذار ۶ ماه فرصت دارد عملیات اجرایی تولید منیزیم کلسینه را آغاز کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت بسیار بالای معدنی شهرستان، آمادگی لازم برای کمک و همکاری سرمایه گذاران در این بخش وجود دارد، افزود: درحال حاضر چندین طرح معدنی عملیات اجرایی آن آغاز شده و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: تاکید شده تا از سوی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قانون برای حضور سرمایه گذاران در این شهرستان همکاری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام / ط ا

مجوز سرمایه گذاری خارجی در شهرستان نهبندان صادر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • قطع همکاری منچستریونایتد با ۲ تن از مدیرانش
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد