Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان در سفره دو روزه این هفته خود به تهران دیدارهایی با برخی از وزرا، معاونین رئیس جمهور و مقامات عالی کشور داشت و در جلسات و نشست‌های مهمی در راستای توسعه استان حضور یافت.به گزارش بلاغ،و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در اولین روز سفر این هفته خود به تهران ابتدا با دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و گزارشی از روند واگذاری پست‌های مدیریتی به بانوان استان ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی اجرایی استان در جلسه‌ای با حضور برخی از مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان، از مدیرعامل بانک صنعت و معدن دعوت کرد تا از نزدیک برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان راهکارهای عملیاتی ارائه و همکاری لازم را داشته باشد.

دیدار و گفت‌وگو با معاون امور معدنی وزارت صمت و رئیس سازمان امور اراضی کشور از دیگر برنامه‌های کاری استاندار زنجان در نخستین روز سفر این هفته به تهران بود.

وی در روز دوم حضور خود در تهران، با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار و سپس به همراه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان، دیداری با مدیر تلفیق بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور داشت.

استاندار زنجان ضمن دیدار با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، با وزیر جهاد کشاورزی دولت دوازدهم دیدار و در زمینه توسعه فعالیت‌های کشاورزی و رشد سهم کشاورزی استان از اشتغال بخش کشاورزی به رایزنی پرداخت.

حقیقی در دیدار خود با مدیران عامل بانک‌های ملی و ملت، در زمینه ارائه تسهیلات و رفع مشکلات بانکی و مالی واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان گفت‌وگو کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور