Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمهدی سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: طرح نشاط معنوی همانند سنوات گذشته و در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی ویژه نوجوانان و جوانان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح امسال در سه امامزاده و بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد هفتادر و بقاع متبرکه سیدهاشم و حوض عباس از ۱۳ تیرماه جاری آغاز و تا ۲۹ مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان از فعالیت ۵ مبلغ بومی در این طرح خبر داد و گفت: در این طرح دوره‌های آموزشی شامل روخوانی، روان خوانی، تجوید قرآن کریم، احکام و رشته‌های ورزشی و هنری و ... برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدی یادآور شد: این طرح با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و با هدف غنی سازی اوقات فراغت، ارتقاء سطح فکری و اعتقادی، تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی در نوجوانان و جوانان و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تابستان هر سال اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد اوقاف و امورخیریه یزد اوقاف اردکان نشاط معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • سیل در مسیر چَک‌چَک اردکان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان