Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از این پل‌ها گفت: برای اجرای طرح ملی ساماندهی و احداث پل‌های بزرگ و خاص تقاطع سنگ بست به طول کلی ۹.۵ کیلومتر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    وی افزود: بخش عمده‌ای از پروژه یاد شده احداث دو پل بزرگ شامل پل بزرگ فلزی با دهانه ۵۰ متری روگذر راه آهن تقاطع سنگ بست در محور مشهد- فریمان و پل بزرگ و خاص با دو دهانه ۲۵ متری و دو دهانه ۱۳ متری بر روی رودخانه سنگ بست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی پروژه بزرگ ملی ساماندهی تقاطع سنگ بست در قالب دو قرارداد از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در این مراسم عملیات ساخت باند دوم محور تربت حیدریه - دولت آباد به طول ۱۰ کیلومتر به استثنای پل راه آهن و کنارگذر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد.
محمدرضا اخوان عبداللهیان افزود: همچنین عملیات اجرایی تکمیل پروژه قطعه سوم باند دوم محور مشهد - فریمان با اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال نیز آغاز شد.
وی  گفت: باند دوم محور مشهد - فریمان - تربت جام- تایباد- وارون به طول ۲۲۰ کیلومتر که در شبکه ترانزیت شرقی - غربی کشور واقع است یکی از محور‌های ترانزیت کشور محسوب می‌شود و ارتباط ایران و افغانستان را از طریق مرز دوغارون با سایر راه‌های ارتباطی دو کشور و بنادر جنوبی ایران برقرار می‌کند.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز برای آغاز عملیات اجرایی چند پروژه و بازدید از چند طرح و تأسیسات مرزی دوغارون در مرز افغانستان به شهرستان‌های فریمان، تربت حیدریه، تایباد و خواف سفر می‌کند.   انتهای پیام//ا.س   سفروزیر راه و شهرسازی به خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر راه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح