Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد آزاد فرماندار رامسر در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه مشارکت مردم و تلاش‌های مدیران میتواند عاملی مهم در توسعه شهرستان باشد، گفت: نگاهی به آمار‌ها نشان میدهد شهرستان رامسر در بسیاری از شاخص‌های کمی و کیفی در سطح استان نسبت به دیگر شهرستان‌ها پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تمام مناطق شهرستان رامسر جز یک منطقه در حوزه برق رسانی کمترین آسیب را در سطح استان دارد افزود: در دو سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های تقویت برق شهرستان رامسر هزینه شده است.

آزاد با بیان اینکه تنها نقطه آسیب پذیر حوزه برق شهرستان منطقه اشکور است گفت: دلیل این آسیب پذیری آن است که برق رسانی این دهستان زیر مجموعه استان گیلان است .

وی افزود: در ماه‌های گذشته مسئولان شهرستان رودسر گیلان را به رامسر دعوت کردیم تا به فریاد مردم اشکورات برسند و مشکل برق مردم این دهستان را حل کنند، اما مردم اشکور همچنان تقاضا دارند خدمات برق خود را از استان مازندران دریافت نمایند.

فرماندار رامسر از مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران خواست نسبت به احداث پست ۶۳ برق مناطق جواهرده، جنت رودبار و اشکور هرچه سریع‌تر اقدام نماید.

محمد آزاد فرماندار رامسر در ادامه جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در برخی از شاخص‌های بخش بنیاد مسکن شهرستان رامسر در سطح استان رتبه‌های اول و بطور میانگین رتبه پنجم استان را دارد گفت: در بخش گازرسانی حوزه شهری صد درصد و در حوزه روستایی ۸۵ درصد روستا‌های شهرستان رامسر گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه شاخص‌های شهرستان رامسر در بخش بهداشت و درمان جز رتبه‌های برتر و اول در سطح استان  است افزود:هم اکنون ۴۰ پزشک متخصص با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بیمارستانی که در سطح بین المللی کاربرد دارد درحال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی به احداث پایگاه امداد و نجات هلال احمر در محور جنت رودبار و پایگاه اورژانس محور جواهرده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: روز گذشته یک دستگاه ون در محور جواهرده دچار حادثه شد و اگر پایگاه اورژانس در جواهرده نبود و به سرعت اقدامات پیش بیمارستانی انجام نمی‌شد، شاهد تلفات جانی در این حادثه بودیم.

فرماندار رامسر افزود: ساختمان پشت بیمارستان پس از ۴۰ سال با پیگیری‌های شهرستانی و حمایت مدیران استانی از متروکه ماندن خارج شد و تاکنون ۸ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و تا هفته دولت امسال با محوریت پردیس واحد بین الملل دانشگاه علوم‌پزشکی افتتاح خواهد شد.

وی از پروژه درحال احداث ایستگاه خودکار و آنلاین هواشناسی در رامسر خبر داد و به حوزه آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و گفت: احداث مخزن ۵۰۰ هزار لیتری جواهرده و پروژه اب گیاش دو اقدام بزرگ و ماندگار در رامسر خواهد بود به علاوه آنکه شبکه سازی و انتقال آب از این مخازن از بین کوه‌ها کاری بسیار دشوار و مهم بود‌

فرماندار رامسر با بیان اینکه این شهرستان در شاخص‌های حوزه فرهنگی و هنری رتبه نخست را در استان دارد افزود: رامسر شهر رویداد‌ها و همایش هاست، اما آوردن و برگزاری این رویداد‌ها در رامسر به سادگی انجام نمی‌شود بلکه پیگیری‌های شهرستانی و استانی را در پی دارد.

آزاد با اشاره به   سیل اخیر و با بیان اینکه سیل مهرماه بی سابقه بود و خسارات زیادی را در پی داشت گفت:در مدت زمان کوتاهی بسیاری از بازسازی‌ها در شهرستان رامسر انجام شد این درحالیست که شهرستان‌های دیگر همچنان درگیر مسائل بازسازی سیل هستند.

وی بر پیگیری و مطالبه گری مداوم تاکید کرد و افزود: در برخی شاخص‌ها از جمله راه سازی و زیرساختی باید اقدامات بیشتری در شهرستان صورت بگیرد.

وی گفت: کشور در شرایطی است که دشمن آرایش نطانی گرفته و جنگ اقتصادی حاکم است، اما کار‌ها و اقدامات در رامسر با این شرایط مسکوت نمانده و همچنان ادامه دارد.

فرماندار رامسر با تاکید بر وحدت و کنار هم قرار گرفتن مردم، مسئولان و جریان‌های سیاسی اجتماعی در این شهرستان و با بیان اینکه انتقاد کردن ساده‌ترین راه است افزود: انتظار من از عموم مردم بخصوص نخبگان این است که بیایند و به بنده مشورت دهند تا با همفکری همه مردم بتوانیم شاخص‌های رامسر را روز به روز افزایش دهیم.
انتهای پیام/س پیشتازی رامسر در بسیاری از شاخص در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شعاعی ظهر پنج‌شنبه در همایش روز شوراها که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوان قدرتمند در پیشبرد امور عمل می‌کنند، افزود: این بدان معنی است که مسؤولان نیز باید برای اینکه شوراها کارآیی خود را داشته باشند، یاری‌گر آن‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات جدی دولت، تلاش برای توسعه و آبادانی کشور و نیز رفع مشکلات مردم بوده و تا به امروز گام‌های جدی در این خصوص برداشته است، تصریح کرد: دولت سیزدهم تلاش کرده است تا با توجه به اقتضائات هر سال، در امور مختلف فعالیت داشته باشد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این نام‌گذاری‌ها را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و یادآور شد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، به همین خاطر با توجه به اهمیت شعار سال باید همه تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای جدی استان در همان روزهای آغازین سال جدید، اهتمام به تحقق شعار سال بود که در این راستا اقدامات قابل توجه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نمی‌توان شعار سال را محدود به همان سال دانست، بلکه باید همواره مورد تاکید بوده و برای تحقق آن در سال‌های آتی نیز تلاش کنیم.

شعاعی با بیان اینکه با مشارکت دادن مردم در امور به ویژه بخش تولید، شاهد تحقق عدالت اجتماعی نیز خواهیم بود، اضافه کرد: وقتی صحبت از توسعه به میان می‌آید، ناخودآگاه اذهان به سمت توسعه اقتصادی و اعداد و ارقام می‌شود، این در حالی است که نباید از توسعه اجتماعی که اصلی‌ترین شاخص و دارایی نظام است، فاصله بگیریم.

وی یکی از اقداماتی که دولت به جد به دنبال تحقق آن است، به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن دانست و با یادآوری اینکه اهمیت این موضوع به دلیل در ارتباط بودن آن با تولید و معیشت مردم دو چندان است، تصریح کرد: بی‌تردید این نهضت در دل خود جهش تولید را نیز جای داده است، به همین خاطر باید در راستای تحقق شعار سال بکوشیم.

کد خبر 6088489

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران
  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد