Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
عوارض خود ارضايي مردان
بعضي گفته اند چند وقتي است متوجه شده اند همسرشان خودارضايي ميکند . آنها نمي دانند بايد چه عکس العملي به اين مسئله نشان دهند زيرا فهميدن اين مسئله براي هر زني بسيار دردناک و ناراحت کننده است و چه بسا ميتواند سبب مشکلاتي در روابط زناشويي شود.
اول بايد بدانيم که به چه دليل برخي از مردان خود ارضايي ميکنند
اين سوالي است که جواب دادن به آن بسيار سخت ميباشد ، به دليل آن که عوامل متعددي امکان دارد باعث به وجود امدن اين رفتار انحرافي بشود و در مواردي هم ترکيبي از اين عوامل وجود دارد که شرايط را براي تشخيص دشوارتر مي نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علت خود ارضايي مردان متاهل
در ادامه به بعضي از دلايل شاخص اين رفتار اشاره مي کنيم:
1. بعضي از مردان به دليل انجام خود ارضايي در زمان مجردي، حتي بعد از ازدواج نمي توانند از اين رفتار انحرافي دست بردارند. در اينگونه موارد ميتوان از اصطلاح« اعتياد بخود ارضايي» استفاده کرد. متأسفانه اين مردان با اين دليل اشتباه که« چنانچه ازدواج کنند، خودارضايي را ترک خواهند کرد»، اقدام به ازدواج ميکنند .
2. يکي ديگر از عوامل اين رفتار،« کمال گرايي منفي» است. مرداني که در زمان مجردي و يا بعد از ازدواج عکس ها يا فيلم هاي جنسي تماشا ميکنند ، در اثر ديدن زناني با بدن هاي ويژه( بسيار تحريک کننده ) و همچنين ديدن رابطه جنسي غير عادي، نگاهي کمال گرايانه به زن و روابط جنسي پيدا کرده و ديگر با همسر خود که زني معمولي ميباشد و همچنين روابط جنسي با همسر خود که روابطه ي عادي ميباشد ، ميزان تحريک لازمه را دريافت نکرده و لذت کافي را نمي برند.
در اين موردهاي متأسفانه، تنها روشي که آنان براي ارضاء حس کمال گرايي منفي خود مي يابند! اين است که با تخيل هاي خود، زنان و روابطهاي جنسي آنچناني را، در ذهن خود تصوير سازي کنند و با اين تصويرها و خيالات بخود ارضايي بپردازند.
3. سومين عامل پرداختن مردان بخود ارضايي، نداشتن روابط دوستانه، عاطفي و رضايتبخش با همسر ميباشد . مرداني که به هر علت از همسر خود راضي نبوده و از ديدن وي خوشحال نشده و از بودن در کنار وي حس ارامش ندارند، معمولاً با ديدن وي و تصور و خيال پردازي با وي، تحريک نشده و لذت نمي برند. درصورتي که مردي اين چنين باشد، بعد از چند رابطه جنسي ناقص و کم لذت با همسر، خود ارضايي را ترجيح داده و به اين انحراف روي مي آورند.
4. عامل ديگر، وجود« اختلال ها جنسي» در مرد ميباشد . مرداني به اختلال ها کارکردي جنسي مثل زودانزالي، ديرانزالي، بي انزالي، اختلال نعوظ،... گرفتارند، در اثر عدم توانايي برقراري يک روابط جنسي کامل با همسر، متأسفانه به جاي پرداختن به درمان، از همسر خود دور شده و بخود ارضايي روي مي آورند.
5. يکي از عوامل ديگر که در اين روابط ميتوان نام برد، داشتن« همسر غير جنسي» ميباشد .
درمان خود ارضايي مردان
* زماني که خانمي حس ميکند همسرش خودارضايي دارد، نخست بايد از اين ماجرا مطمئن شود. گاهي وقت ها خانم‌ها به اشتباه فکر ميکنند که همسرشان خودارضايي ميکند . قدم نخست براي حل بحران اين است که از انجام اين عادت توسط همسرتان بصورت قطعي آگاه شويد، در غير اين صورت چنانچه بخواهيد مشکل خودارضايي اش را با وي در ميان بگذاريد و وي اين کار را انجام نداده باشد، با مشکلات زيادي رو به رو مي شويد.
* در شرايطي مناسب و بدور از تنش در يک موقعيت روحي و عاطفي مطلوب با شوهر خود حرف بزنيد و اين مشکل را به وي يادآور شويد و از وي بخواهيد چنانچه مشکلي در شما مي بيند مطرح کند تا شما آن مشکل را برطرف کنيد و يا اين که در جهت رفع مشکل خود باشد.
قطعاً با ارامش و صبر و تامل ميتوانيد همسر خود را قانع کنيد که اين عمل وي باعث ضربه روحي براي شماست.
به وي متذکر شويد انجام اين عمل در خلوت و پنهان باعث ميشود محبّت و عاطفه بين زوج کم شود و زندگي زيباي شما که به سفيدي برف بايد باشد تيره و تار مي گردد.
* خانم ها بايد تلاش کنند در زمان مناسب اين مسأله را با همسرشان در بين بگذارند و بدون اين که بخواهند به وي متلک بيندازند يا سرزنشش کنند اصل مسئله را همان طور که هست بيان کنند و دليل هاي همسرشان را بشنوند.
گردآوري : بخش زناشويي بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید

از جمله دلایل بروز زانودرد می‌توان به آسیب به زانو، آرتروز، بورسیت، تاندونیت و کیست بیکر اشاره کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، زانو درد می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، به طوری که تحرک شما را مختل کند و باعث بروز اختلال در فعالیت‌های روزانه شود، کسب آگاهی در مورد دلیل بروز این مشکل می‌تواند به تسکین آن کمک کند، در ادامه به بررسی چند دلیل بروز زانو درد می‌پردازیم:

آسیب

آسیب‌ها اغلب در نتیجه پیچ خوردن، افتادن یا ضربه ناگهانی ایجاد می‏‌شود، زانو یک مفصل پیچیده است که مستعد انواع آسیب‌ها مانند پارگی رباط، پارگی مینیسک یا شکستگی است، یکی از دلایل رایج بروز این اتفاقات تغییر جهت ناگهانی و فشار زیاد به مفصل زانو است؛ علاوه‌بر این حوادثی مانند افتادن یا برخورد نیز می‌تواند منجر به آسیب دیدگی زانو شود، درمان این نوع آسیب‌های زانو شامل استراحت و استفاده از کمپرس یخ می‌شود، البته با توجه به میزان آسیب دیدگی، ممکن است فیزیوتراپی یا حتی جراحی لازم باشد؛ به منظور پیشگیری از بروز این مشکل، قبل از ورزش کردن بدن خود را گرم کنید و از کفش مناسب استفاده کنید.

آرتروز

آرتروز که با التهاب مفاصل مشخص می‏‌شود، می‌تواند تأثیر منفی بر زانوها بگذارد؛ استئوآرتریت که رایج‌ترین نوع آرتروز است، زمانی رخ می‌دهد که غضروف محافظ انتهای استخوان‌ها به مرور زمان از بین برود، از طرف دیگر آرتریت روماتوئید یک اختلال خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن به مفاصل حمله می‌کند و منجر به ایجاد التهاب می‏‌شود؛ روش‌های درمانی آرتروز شامل مصرف دارو، فیزیوتراپی و اصلاح سبک زندگی می‌‎شود، در موارد شدیدتر نیز ممکن است به عمل جراحی نیاز باشد.

بورسیت

بورسیت زمانی اتفاق می‌افتد که کیسه‌های کوچک پر از مایع به نام بورسا که از مفصل زانو محافظت می‌کند، ملتهب می‌شود؛ این التهاب اغلب نتیجه حرکات تکراری یا فشار طولانی مدت روی زانو یا نشستن و دویدن طولانی مدت است؛ درمان بورسیت شامل استراحت، استفاده از کمپرس یخ و مصرف داروهای ضدالتهابی برای کاهش درد و تورم می‌شود، به منظور جلوگیری از بروز بورسیت استفاده از زانوبندهای محافظ می‌تواند مفید واقع شود.

تاندونیت

تاندونیت زمانی رخ می‌دهد که تاندون‌هایی که ماهیچه‌ها را به استخوان‌ها متصل می‌کند، ملتهب یا تحریک شود، این وضعیت می‌تواند در اثر حرکات تکراری یا افزایش ناگهانی فعالیت بدنی ایجاد شود؛ تمرین‌های فیزیوتراپی با تمرکز بر تقویت عضلات اطراف زانو می‌تواند به کاهش علائم و جلوگیری از بروز تاندونیت کمک کند.

کیست بیکر

کیست بیکر به بیرون‌زدگی غشاء سینوویال در زانو گفته می‌شود و در قسمت پشت زانو احساس می‏‌شود؛ در‬ این حالت استراحت کردن و استفاده از کمپرس یخ می‌تواند به زانو درد ناشی از این مشکل کمک کند، در بعضی موارد نیز تخلیه مایع جمع شده پشت زانو یا تزریق داروی ضدالتهابی کورتیکواستروئید در این زمینه مؤثر واقع می‏‌شود.

کد خبر 747735

دیگر خبرها

  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران