Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، بیلی دراگو که عموماً در نقش‌های گانگستری ظاهر شده بود و در فیلم‌های معروفی همچون «تسخیرناپذیران» به کارگردانی برایان دی پالما و فیلم «سوارکار رنگ پریده» به کارگردانی کلینت ایستوود خوش درخشیده بود، در ۷۳ سالگی درگذشت.

او در فیلم «تسخیرناپذیران» محصول سال ۱۹۸۷ در نقش یکی از ملازمان آل کاپون که از معروفترین خلافکار‌ها و سردمدار جرایم سازمان‌یافته آمریکایی بود، به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سریال تلویزیونی «طلسم شده» هم که در مجموع ۵ فصل بود، در چند قسمت بازی کرد.

پدر او هم بازیگر و کارگردان بود و گفته می‌شود از بومی‌های آمریکا بوده است. مادر وی نیز رومانیایی بوده است. دراگو در ابتدا فعالیت خود را به عنوان بدلکار آغاز کرد و برای آغاز حرفه بازیگری به نیویورک مهاجرت کرد. او در سال ۱۹۷۰ به طور رسمی با بازی در چند سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر اصلی و حتی بازیگر مهمان آغاز به کار کرد.

او در بیش از صد فیلم سینمایی بازی کرده و می‌توان به فیلم‌های «تهاجم آمریکایی»، «قهرمان و تروریست» و «نیروی دلتای ۲» اشاره کرد. از آخرین فیلم‌هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته، می توان به «پوست رازآمیز» و «تپه‌ها چشم دارند» اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت