Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@05:21:30 GMT

افتتاح گازرسانی به آلاشت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۷۳۱۵

افتتاح گازرسانی به آلاشت

با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به شهرآلاشت افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیین افتتاح گازرسانی به ۵ شهر آلاشت و7 روستای تابعه با حضور حسن منظرتربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

گفتنی است این طرح با اعتبار 23 میلیارد تومان و به طول 59 کیلومتر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته، بیش از پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شد.

عباس سارانی امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) درپی بارندگی‌های اخیر در استان، بیان کرد: سد مخزنی رزه درمیان با دو میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی روان‌آب‌ها را داشتند.

وی ادامه داد: از پنجشنبه تا کنون، یک میلیون مترمکعب رواناب در سدهای تغذیه مصنوعی شوسف، چهارفرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: هشت سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵ میلیون مترمکعب روان‌آب در استان وجود دارد که از ابتدای این سال آبی تا کنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار مترمکعب روان‌آب در این سدها ذخیره شده است.

وی افزود: اکنون از ظرفیت ۷۵ میلیون مترمکعب سدهای مخزنی استان ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده است و برای ذخیره‌سازی سیلاب و روان‌آب در سدها مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران