Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ایشان در ابتدای جلسه استفتاء در دفتر معظم له، اظهار کرد: امام ششم، صادق آل محمد (ص) که رأس و رئیس مذهب است، شناخته نشده است.

وی با بیان اینکه جمیع هیات های مذهبی باید در روز شهادت آن حضرت بیرون بیایند و مملکت را یکپارچه عزا کنند، چون هر چه هست به برکت رئیس مذهب است، افزود: ما هم در خدمت‌شان هستیم و همراهشان برای عرض تسلیت به حرم حضرت معصومه (س) می رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله اجرتان با خود آن حضرت است.

آیت الله وحید خراسانی با تأکید بر اینکه هر چه عظمت این امر بالا برود، باز هم کم است، خاطرنشان کرد: حق آن حضرت ادا شدنی نیست، آن‌چه هست از اصول، فروع، اخلاق، عقائد، منتهی الیه آن به برکت جعفر بن محمد (ع) است؛ ان‌شاءالله هیات ها همت کنند، روز شهادت مملکت منقلب بشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق امام صادق عزاداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم