Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدتقی کبیری در بیانیه ای به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در این بیانیه آورده است، هفتم تیرماه، یادآور بمباران شیمیایی مردم بی دفاع سردشت توسط رژیم منفور بعثی است؛ روزی که مناطق مسکونی و بازار این شهر مرزی، مورد اصابت ۷ بمب خردل قرار گرفت تا شهر «سردشت» به عنوان نخستین شهر قربانی جنگ‌افزارهای شیمیایی در جهان، بعد از بمباران هسته‏‌ای «هیروشیما» لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید، این جنایت جنگی، گویاترین سند مظلومیت جمهوری اسلامی و نماد پوشالی بودن نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و هم پیمانان پلید نظام سلطه و صهیونیسم و آمریکای جنایتکار است که دیروز با استفاده از حق وتو، عامدانه از این فاجعه بزرگ انسانی چشم پوشی کردند و امروز در افغانستان، سوریه، یمن، عراق و خلیج همیشه فارس به دنبال تقویت تروریست های تکفیری و شعله ور کردن جنگ های نیابتی هستند تا شاید فجایع جدیدی را پدید آورند.

کبیری در بخش دیگری از بیانیه آورده است، اما اقدام شجاعانه و غرورآفرین نیروهای هوافضای سپاه پاسداران در شکار پهپاد جاسوسی آمریکا نشان داد که ایران اسلامی از قدرت و آمادگی کافی برای پاسخگویی متقابل برخودار بوده و در مقابله با هرگونه اقدام تجاوزگری، لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است، ضمن محکومیت به کارگیری سلاح های شیمیایی و حمایت از پروتکل ۱۹۲۵ ژنو، به دولت تدبیر و امید یادآوری می شود که مردم بی گناه سردشت علیرغم گذشت بیش از ۳۲ سال، هنوز با آثار و پیامدهای آن بمباران فجیع دست به گریبان هستند و انتظار می رود در این دوران پساتحریم فشار اقتصادی و تنگناهای معیشتی، همراستا با فرامین مقام معظم رهبری از سیاست های تمرکز گرا اجتناب کرده و با تامین اعتبارات لازم، بسترهای مورد نیاز برای سرمایه گذاری در استان محروم آذربایجان غربی را فراهم نموده و پیشرفت و تعالی سردشت همیشه سبز را در دستور مدیران ارشد قرار دهد.

کد خبر 4652293

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بمباران شیمیایی سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین