Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رامین رضاییان، مدافع ایرانی تیم فوتبال  الشحانیه قطر که شایعات زیادی درخصوص جدایی‌اش از این تیم به گوش می‌رسد، مدنظر دو باشگاه هلندی  وترکیه‌ای قرار گرفته است.

 

پیشنهاد ترکیه‌ای رضاییان از یک تیم مطرح است و نسبت به پیشنهاد هلند محتمل‌تر به نظر می‌رسد. این در شرایطی است که رضاییان از یکی، دو تیم ایرانی نیز پیشنهاد دارد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت راهی اروپا خواهد شد یا به لیگ ایران بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

همه اینها در حالی است که باشگاه الشحانیه دنبال حفظ این مدافع است و نمی‌خواهد وی را بفروشد. عملکرد درخشان رضاییان در الشحانیه و البته تیم ملی کشورمان باعث شده تا قیمت این بازیکن نیز بیش از پیش فزاینده و رضاییان با پیشنهادات متنوعی روبرو شود.

 

پرسپولیس و تراکتورسازی دو تیم ایرانی هستند که مشتری جدی رضاییان بوده و البته سایر تیم‌ها نیز بدشان نمی‌آید که از وجود وی استفاده کنند اما قیمت بالای این بازیکن باعث شده تا تنها تراکتور و پرسپولیس برای خرید او پا پیش بگذارند و شنیده می شود در صورت مهیا شدن شرایط قید اروپا را به خاطر پرسپولیس خواهد زد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی برانکو پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم

روز گذشته برخی هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان فحاشی کردند.

طرفداری | رامین رضاییان به فحاشی برخی هواداران پرسپولیس واکنش جالبی نشان داد.

روز گذشته سپاهان در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار گرفت و با نتیجه صفر - صفر متوقف شد.

رامین رضاییان یکی از بازیکنان کنونی سپاهان است که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد. در دقایقی از بازی دیروز، برخی هواداران پرسپولیس به رامین رضاییان فحاشی کردند که این بازیکن در جواب واکنش جالبی نشان داد و تاکید کرد صدای آن‌ها را نمی‌شنود.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند