Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انهدام پهپاد آمریکایی به آنها این تجربه را داد که دیگر به مرزهای ایران تجاوز نکنند ولی اگر این اقدام را انجام دهند نیروهای مسلح با آنها برخورد قاطع تری می‌کنند.

علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در برنامه گفت و گوی خبری اظهار داشت: ظرفیت نیروهای مسلح ایران اسلامی بسیار پیشرفته و عظیم است و انهدام پهپاد آمریکایی تنها گوشه ای از این پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران اسلامی هیچ گاه پس از انقلاب به کشوری تعارض نکرده است و در جنگ 8 ساله که صدام علیه ایران انجام داد دفاع کردیم،دشمن تلاش کرد با تحریم های اقتصادی ایران را از هم بپاشد و فروش نفت را به صفر برساند ولی به موفقیت نرسید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت های آمریکا از گروه های ترویستی بیان کرد: تنها کشوری که در برابر گروهک ترویستی داعش ایستادگی کرد ایران بود.

لاریجانی عنوان کرد: انهدام پهپاد آمریکایی به آنها این تجربه را داد که دیگر به مرزهای ایران تجاوز نکنند، ولی اگر این اقدام را انجام دهند نیروهای مسلح با آنها برخورد قاطع می کنند.

وی با اینکه آمریکا با مطرح کردن مذاکره به ایران تلاش می کند فرافکنی کند، تصریح کرد: آمریکا قصد دارد آبروی رفته خود را به دست بیاورد چون با خروج از برجام بی تعهدتر شد و کشوری بی مسئولیت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا اطلاعات خود را از منافقین به دست می آورد و اطلاعات غلطی دارد و براساس آن علیه ایران اسلامی تصمیم گیری می کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این موضوع حق قم است که فرودگاه داشته باشد، اینکه گفته شود در قم نسبت به سرمایه گذاری توجهی نمی شود درست نیست چون در سال 97، 510 جواز تاسیس در بخش صنعت ارائه شده است و 1600 پروژه در بخش صنعت در حال اجرا است که از این تعداد 13 میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.

لاریجانی عنوان کرد:سال 97، 240 پروانه بهره برداری صادر شده که بیش از 4 هزار اشتغال داشته است و در دوماه امسال 30 مورد بهره برداری شده و تحرک در بخش های مختلف صنعت وجود دارد.

وی افزود: شهرداری قم امسال حدود 1900 میلیارد تومان در بخش عمرانی سرمایه گذاری می کند که این موضوع مهمی است و خط دوم مترو در حال احداث است در زمینه قطار برقی اصفهان و قم و تهران نیز با چینی ها مذاکره شده چون مسیر ریلی بسیار مهمی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش کشاورزی در قم سرمایه گذاری مناسبی صورت گرفته است،ابراز کرد: باید سیستم های گلخانه ای ایجاد شود و در مجلس تصمیم گرفته شد که بخشی از سرمایه صندوق توسعه برای موضوع کشاورزی سرمایه گذاری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه قوت قم بخش گردشگری و توریسم مذهبی است، گفت: برنامه ریزی برای احداث 5 هتل 5 ستاره در قم انجام شده است و بیمارستان مجهزی توسط آیت الله سیستانی در حال احداث است، دولت اقدامی برای احداث پروژه ای نمی کند و پول ندارد ولی مردم و بخش خصوصی وارد عمل شدند.

لاریجانی عنوان کرد: مجتمع های خدمات گردشگری بین راهی زیادی ایجاد شده است و برای رشد و توسعه استان باید همه اهتمام داشته باشند، هرکسی که قصد سرمایه گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) داشته باشد زمین در اختیار وی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع محرومیت در روستاهای قم عنوان کرد: در حوزه عمران برخی اقدامات با دولت است و گاز رسانی در روستاهای قم در حال انجام است و به بسیاری از روستاها آبرسانی انجام می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم ها سبب مشکلاتی شده است ولی فرصت خوبی برای پیشرفت است،خاطرنشان کرد:در شرایط موجود جناح های سیاسی مختلف نباید به جان یکدیگر بیفتند، در همه زنجیره های تولید حلقه های مفقودی وجود دارد که بایداز خارج کشور واردات انجام دهیم ولی جوانان نخبه ای داریم که می توانند کاستی و کمبودها را رفع کنند .

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور جزئیات جدیدی از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور و جلوگیری از قاچاق انسان و سلاح بیان کرد.

به گزارش فارس، سیدمجید میراحمدی درباره آخرین اقدامات درباره فنس‌کشی و ایجاد دیوار در مرزها گفت: یکی از اقدامات بسیار شایسته و تعیین کننده دولت رئیسی تصمیم‌گیری و سرمایه‌گذاری اساسی برای انسداد مرزهاست.

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور افزود: در ابتدای کار ما یک جمع‌بندی را خدمت رئیسی ارائه و شرایط و وضعیت مرزها را تبیین کردیم و خسارت‌های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی که‌عدم انسداد مرزها برای کشور دارد نیز برای رئیس جمهور تشریح شد.

میراحمدی با بیان اینکه سالیانه بیش از ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور یا از کشور خارج می‌شود فقط یک بخش از خسارت‌های اقتصادی درباره مرزها است، تصریح کرد: قاچاق مواد مخدر و ناامنی‌هایی که برای کشور وجود دارد همه از طریق یک سرمایه‌گذاری اساسی برای انسداد مرزها قابل حل است همان اقدامی که در دولت‌های قبلی از آن غفلت‌های اساسی شده بود.

وی ادامه داد: رئیسی به‌سرعت با این موضوع موافقت و دستور دادند تا ۳ میلیارد یورو ظرف پنج سال در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح قرار داده شود و نیروهای مسلح به‌سرعت فرآیند انسداد مرز را آغاز کنند.

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه راهبری موضوع انسداد مرزها توسط سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌گیرد، تاکید کرد: این کار اکنون جزو اولویت‌های کاری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است و با هدایت و راهبری وی در حال پیگیری است.

وی افزود: در این راستا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همه ظرفیت‌های مهندسی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) را به‌کار گرفته‌اند و یک تقسیم کار انجام شده که این نهادها اقدامات خوبی را برای انسداد مرز آغاز کردند.

میراحمدی گفت: یک اولویت‌بندی برای انسداد مرزها انجام شده و مسیرهایی که از طریق آن‌ها قاچاق انسان و قاچاق سلاح انجام می‌گیرند در اولویت بوده و در حال پیگیری است که بخشی از این اولویت نیز، مرز افغانستان است.

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انسداد مرزها فقط به‌صورت دیوارکشی است یا به‌طریق دیگری انجام می‌شود، اظهار کرد: انسداد مرزها یک طرح جامع است که در چند لایه انجام می‌گیرد، هم به صورت فنس و هم به صورت دیوارکشی و هم سیستم‌های هوشمند کنترل مرزی.

وی در پایان افزود: اگر این طرح به‌طور کامل انجام شود آن‌گاه دستاوردهای راهبردی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی برای کشور حاصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است