Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:49:55 GMT

ایران یک پیروزی تا صعود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۷۸۴۲

ایران یک پیروزی تا صعود

تنها تیمی که می‌تواند برای صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها تهدید به حساب بیاید، رقیب سرسخت و پرحاشیه همیشگی یعنی لهستان است که البته تمایلی برای حضور در مرحله نهایی ندارد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در حالی وارد هفته پایانی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ می‌شود که باید با تیم‌های صربستان، بلغارستان و آمریکا دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق جدول رده بندی مسابقات، تیم ایران با ۱۰ پیروزی، ۲ شکست و ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و شاگردان کولاکوویچ بسیار امیدوارند که در کنار آمریکا، جزو ۵ تیم صعود کننده به مرحله نهایی مسابقات در شیکاگو باشند. آنها با کسب تنها یک پیروزی دیگر و بدون توجه به نتایج دیگر تیم‌ها در شیکاگو حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

۲ رکورد ایران در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹

تنها تیمی که می‌تواند برای صعود ایران یک تهدید به حساب بیاید، همان رقیب سرسخت و پرحاشیه همیشگی یعنی لهستان است که البته تمایلی برای حضور در مرحله نهایی ندارد. آنها به عنوان قهرمان جهان، بسیار مایل هستند که به مدال المپیک برسند تا اینکه در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها شرکت کنند. آنها اگر به مرحله نهایی راه یابند هم با تیم دوم خود شرکت خواهند کرد.

لهستانی‌ها در حالی می‌توانند جای ایران را در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها بگیرند که هر ۳ مسابقه خود مقابل ژاپن، آلمان و پرتغال را با ۳ امتیاز کامل ببرند و تیم ملی ایران نیز هر ۳ بازی آخر خود را ببازد. پیروزی لهستانی‌ها در هر ۳ بازی مذکور چندان دور از ذهن نیست ولی عملکرد حریفان آینده ایران نیز نشان می‌دهد که صربستان و بلغارستان می‌توانند امتیاز لازم برای صعود را به ایران بدهند. علاوه بر این آمریکا هم که میزبان مرحله فینال است، شاید با بازیکنان ذخیره خود به میدان برود و بازیکنان اصلی خود را خسته نکند.

صربستان با ۵ پیروزی، ۷ شکست و ۱۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد. تیم ملی بلغارستان با ۴ پیروزی، ۸ شکست و ۱۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده و آمریکا هم با ۵ پیروزی، ۷ شکست و ۲۲ امتیاز در جایگاه هفتم حضور دارد. ایران با انگیزه و توانی که در هفته‌های پیش از خود نشان داده می‌تواند در همان بازی اول مقابل صربستان، جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورد. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران، سابقه ۹ سال هدایت صربستان را در کارنامه دارد و والیبال این کشور را به خوبی می‌شناسد.

برنامه بازی‌های ایران در هفته پنجم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ به شرح زیر است:

جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸: ایران - صربستان، ساعت ۱۸:۳۰
شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸: ایران - بلغارستان، ساعت ۲۲:۱۰
یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸: ایران - آمریکا، ساعت ۱۸:۳۰

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال تیم ملی ایران صعود لیگ ملت های والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا

به گزارش ورزش سه، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ملوان در انزلی میزبان سایپا تهران است. قوهای سپید بازی مرحله گذشته خود را هم در شهر خودی برگزار کردند و حالا باید به مصاف دیگر تیم نارنجی‌پوش لیگ آزادگان یعنی سایپا بروند و از بخت خوبی برای صعود برخوردارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

در سمت مقابل سایپا تیمی است که دو فصل قبل به لیگ آزادگان سقوط کرد و این فصل هم نتوانسته شرایط مناسبی برای صعود داشته باشد. شاگردان مجتبی سرآسیایی با ۴۱ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ یک جای دارند و فاصله زیادی با چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر پیدا کرده‌اند تا به نظر امسال هم تیم نارنجی‌پوش تهرانی را لیگ برتری نبینیم.

???? مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛ جمعه 1403/02/07؛ ساعت 18:30
 ???? ورزشگاه سیروس قایقران انزلی
تیم داوری: مهرداد خسروی، هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی

ترکیب ملوان بندرانزلی
افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند