Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:19:57 GMT

تسلط نیروهای دولت وفاق ملی لیبی بر شهر غریان

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۱۴۰

تسلط نیروهای دولت وفاق ملی لیبی بر شهر غریان

سخنگوی نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی لیبی از تسلط کامل نیروهایش بر شهر "غریان" خبر داد و این عملیات را "موفقیت‌آمیز" خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیاالیوم، محمد قنونو، سخنگوی نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد که نیروهایش موفق شدند به طور کامل کنترل شهر "غریان" را به دست بگیرند.

قنونو ادامه داد: این عملیات "موفقیت‌آمیز" بود و برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای آن شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، احمد المسماری، سخنگوی رسمی فرمانده کل نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر تاکید کرد: برخی از عناصر تلاش دارند تا امنیت منطقه "غریان" را برهم بزنند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.
المسماری تصریح کرد: درگیری‌ها در فرودگاه بین‌المللی طرابلس شدت یافته و ۳۰ مورد از تلاش‌های نیروهای وفاق برای یورش به فرودگاه با شکست مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌هایی برای ایجاد ناامنی در رشته کوه‌های "غریان" در حال انجام است و گروهک‌های مخفی در منطقه "القواسم" حضور دارند و درگیری‌ها هنوز پایان نیافته است.

در همین راستا، منابع محلی اعلام کردند که پس از کنترل نیروهای وفاق بر منطقه "غریان" نیروهای ارتش ملی لیبی حملاتی را به برخی مواضع این منطقه که "گروهک‌های مخفی" در آن حضور دارند، صورت دادند.

به گفته منابع آگاه، نیروهای وفاق ملی بر اتاق عملیات اصلی وابسته به ارتش ملی لیبی تسلط یافتند. امری که به گفته عبد السلام الحاسی، فرمانده اتاق عملیات "خیانت" محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دولت وفاق ملی لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اسرائیل در گرداب
  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درمورد عملیات وعده صادق
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است