Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@07:50:49 GMT

پزشکیان به مسکو سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۶۳۵

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی کشورمان در رأس هیأتی به دعوت رئیس مجلس دومای فدراسیون روسیه، عازم این کشور خواهد شد. ناطقان: مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی کشورمان در رأس هیأتی به دعوت رئیس مجلس دومای فدراسیون روسیه به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی توسعه نظام پارلمانی به مسکو عزیمت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این همایش به مدت دو روز (۱۰ و ۱۱ تیرماه) با حضور رؤسای مجالس کشورهای جهان برگزار می‌شود. در این همایش موضوعات مربوط به امنیت بین‌المللی، گفتگوی قانون گذاران برای صلح و ثبات، قانون گزاری و مبنای حقوقی آینده دیجیتال چالش‌ها و راه حل‌ها و همکاری بین پارلمان‌ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین این همایش در پنج میزد گرد با حضور نمایندگانی از کشورمان مسائل مربوط به نقش تنظیم موازین حقوقی در مبارزه با فقر و نابرابری، جنگ‌های رسانه‌ای و چگونگی غلبه بر اخبار کذب، قانون گزاری اکولوژیکی، نقش جوانان در توسعه نظام پارلمانی و نقش پارلمان‌ها در حوزه حقوق بشر بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در این سفر دیدارها و گفتگوهای دو جانبه و چند جانبه ای با رؤسای هیأت‌های شرکت کننده در همایش و برخی مقامات و مسئولان پارلمانی و دولتی فدراسیون روسیه خواهد داشت. منبع: مهر برچسب ها: پزشکیان ، سفر ، مسکو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پزشکیان سفر مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد