Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مار کوچک به «اوستن ماکجی» که در حال جمع آوری فلزات از جنگلی در فرانکین ایالت تنسی بود حمله کرد و شکل آن را تغییر داد.

به گزارش شریان نیوز،چیز‌هایی درباره مارگزیدگی شنیده بودم، اما آن یک مار کوچک بود و من اهمیتی ندادم، نیش آن دردی نداشت و به رغم آن، هرگز فکر نکردم که نیش مار بخواهد تا این حد بزرگ بشود، من به بیمارستان رفتم، به طوری که پزشکان برای خشک کردن خون، زخم را باز کردند، پس از آن انگشتم به حالت طبیعی خود بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مار کوچک انگشت مردی را گزید و شکل آن را تغییر داد. بنا به گزارش «میرور»، یک مار کوچک به «اوستن ماکجی» که در حال جمع آوری فلزات از جنگلی در فرانکین ایالت تنسی بود حمله کرد. او که توسط مار گزیده شد، توجّه چندانی به این موضوع نکرد، زیرا نیش مار فاقد درد بود. اما در چند روز حجم انگشت او چندبرابر شد.

اوستن می‌گوید: چیز‌هایی درباره مارگزیدگی شنیده بودم، اما آن یک مار کوچک بود و من اهمیتی ندادم، نیش آن دردی نداشت و به رغم آن، هرگز فکر نکردم که نیش مار بخواهد تا این حد بزرگ بشود، من به بیمارستان رفتم، به طوری که پزشکان برای خشک کردن خون، زخم را باز کردند، پس از آن انگشتم به حالت طبیعی خود بازگشت.

امدادگران بر این باورند که او مورد حمله یک مار چوب قرار گرفته است. پزشکان خون اضافی در انگشت او را برداشتند و اکنون انتظار می‌رود، کامل بهبود یابد. اوستن می‌گوید هنگامی که پزشکان به او گفتند، او انگشت خود را خواهد داشت خیالش راحت شد، زیرا پیش از آن پزشکان به وی گفته بودند، ممکن است نیاز باشد تا انگشت او را قطع کنند، او اکنون اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از قربانی شدن توسط حملات مار را می‌آموزد.

او می‌گوید: حواستان را جمع کنید، قبل از اینکه چیزی را بردارید خوب به دور و اطراف آن نگاه کنید، مار‌های به ظاهر کوچک هم نیش‌های خطرناکی دارند، با این وجود اغلب قربانیان نیش مار پس از خوردن پادزهر چند ساعت پس از حمله بهبود می‌یابند.

گفتنی است مارگزیدگی وقتی رخ می‌دهد که مار نیش خود را وارد پوست فرد کند و از آن طریق، زهر مار وارد بدن گردد. در این موقع مراقبت‌های پزشکی برای فرد آسیب دیده ضروری است و اگر فرد به سرعت تحت درمان قرار نگیرد، نیش مار می‌تواند باعث مرگ او شود.

برچسب هامارگزیدگی

منبع: شریان

کلیدواژه: مارگزیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدحسین لطیفی نویسنده، کارگردان و دبیر نخستین جشنواره فیلم «رضوان» در حاشیه نشست خبری این جشنواره با اشاره به اینکه گستره فیلم های دینی شامل همه فیلم ها با مضمون محبت، انسانیت، گذشت، ایثار و … می‌شود، به خبرنگار مهر گفت: اگر از صفر تا ۲۰ به دینی بودن یک فیلم نمره بدهیم، متوجه مرحله مرحله بودن این نگاه به فیلم می‌شویم مثلاً یک فیلم نمره ۵ و فیلمی دیگر نمره ۱۰ می‌گیرد اما هیچیک از این فیلم ها از گستره فیلم دینی خارج نمی‌شوند و تقریباً اکثر آثار اینگونه‌اند.

مهر نوشت: این کارگردان با اشاره به این‌که شیوه‌های مختلف در پرداخت به حضور خدا در فیلم‌ها وجود دارد، عنوان کرد: مساله اصلی و نکته من این است که آیا خدا در یک فیلم حضور دارد و خدا با آن کاراکتر هست؟ خدا برای هر کسی یک معنا دارد اما این به معنای حضور خدا از اول تا آخر در یک فیلم نیست چرا که اقتضای درام این است که مثلاً یک آدم به حضیض ذلت و بدبختی برسد اما کاراکتر فیلم در جایی احساس می‌کند خدا او را فراموش نکرده و این ارتباط به او آرامش می‌دهد. از این رو شیوه های مختلف در نوع پرداخت به حضور خدا وجود دارد.

وی درباره ویژگی‌های یک جشنواره دینی مطرح کرد: جشنواره دینی تنها تبلیغ دین نیست ولی تبلیغ دین هم در آن دیده می‌شود مثلاً در فیلم «سفر سبز» نه آن کشیش مسیحی آمده است تا حاج رضا را مسیحی کند نه حاج رضا آمده است تا کشیش مسیحی را مسلمان کند، مهم این است که در نسبت با سایر ادیان ما یک افق دید با ۲ تعلیم متفاوت داریم و باید توجه داشته باشیم چقدر به هم نزدیک هستیم. نقاط اختلاف ما کم است پس بهتر است روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم به عنوان مثال در «از کرخه تا راین» حاتمی کیا، سعید در یک کلیسا نماز می‌خواند. به نظرم فیلمسازها باید به مواردی از این دست توجه کنند.

کارگردان فیلم «غریب» با اشاره به اینکه حمایت های خوبی از جشنواره فیلم «رضوان» شده است، گفت: بالاخره در طول سال جوانانی در کشور هستند که در جاهای مختلفی فیلم می‌سازند و ممکن است دیده نشوند و نتوانند عرض اندام کنند از این رو جشنواره فیلم رضوی مأمنی است برای اینکه بیایند و عرض اندام کنند. در اینجا دنبال نمره ۱۰۰ دادن به تکنیک فیلم‌ها نیستیم و اول دل فیلمساز را می‌خریم.

لطیفی در پایان درباره فعالیت های اخیرش در زمینه کارگردانی فیلم یا سریال گفت: قدیمی ها می‌گفتند «صداش در میاد نگران نباشید» اما فعلاً زمان مناسبی برای صحبت کردن راجع به کارهایم نیست.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901607

دیگر خبرها

  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • پاشنه و یک تمرین ساده برای داشتن پاهایی قوی و سالم/ روش انجام حرکت، فواید و تغییرات مورد انتظار (+فیلم)
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • علایم هشداردهنده‌ «آرتریت پسوریاتیک»