Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@06:10:03 GMT

تفکر بسیجی برّنده ترین سلاح در برابر دشمن

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۷۴۹

حجه الاسلام حسین فلسفی راد امام جمعه مود در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر مود اظهار داشت: مسئولین برای مردم خدمت کنند و باید در برابر دشمن خود را قوی کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند " در امنیت با کسی مماشات و معامله نخواهیم کرد" افزود:  در مبحث نظامی و بسیج فرهنگی باید خودمان را مسلح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مود خاطرنشان کرد: بسیج یک تفکر و جریان است که توانست سوریه ، عراق و جبهه مقاومت را در سطح دنیا مطرح کند.

وی در ادامه گفت: ما از غرش شیر نمی ترسیم از موریانه ها می ترسیم که نفهمیده کلبه را بر سر ما خراب کنند.

وی با بیان اینکه وابستگی به آمریکا و اروپائیان روز به روز بر مشکلات جامعه می افزاید، متذکر شد: امروز باید یزید زمان را بشناسیم و چنانچه امام زمان خود را نشناسیم خدا را نیز نخواهیم شناخت و گمراه می شویم.

حجت الاسلام فلسفی‌راد با اشاره به اینکه امام حسین(ع) می‌فرمایند «اگر می‌خواهید به خداوند متعال توجه داشته باشید باید دشمن ستیز و ولایت پذیر باشید»، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسأله نفوذ تاکید داشته اند و فرموده اند «مسئولان مواظب باشند که دشمنان در آن‌ها نفوذ نکنند».

وی با بیان اینکه دشمنان آتش فتنه را برپا می‌کنند، ادامه داد: امام کسی است که عدل را در جامعه برپا کند و پایبند به دین حق باشد و خود را وقف خداوند متعال کرده است.

امام جمعه مود در پایان با اشاره به اینکه معرفت به ولایت فقیه، موفقیت را به دنبال خواهد داشت، گفت: نباید فریب ظاهر دشمن را بخوریم؛ چرا که بسیاری از دشمنان در ظاهر قرآن‌خوان و نمازخوان هستند.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسئولین شهر مود و فرمانده ناحیه سپاه سربیشه در مصلی شهر مود برگزار شد از زحمات سروان پاسدار مودی تقدیر و سروان پاسدار محمدرضا نینوایی به عنوان فرمانده حوزه مالک اشتر مود معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند