Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مساعدت شهرداری و شورای شهر مشهد، ۴۰۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس مشهد اختصاص یافته است

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: پروژه ساخت باغ موزه به دلیل نبود اعتبار، سال گذشته تعطیل بود که با تخصیص این بودجه، عملیات اجرایی آغاز و نیمی از مرحله نخست آن تا سال۱۳۹۹ تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده اظهار کرد: مرحله نخست این طرح ۱۲هزار مترمربع زیربنا دارد که سه هزار مترمربع آن شامل پژوهشکده و مرکز اسناد دفاع مقدس و سه هزار مترمربع دیگر مربوط به جبهه مقاومت است که تلاش می‌کنیم به طور کامل تا سال آینده تکمیل شود.

وی افزود:همچنین شش هزار مترمربع دیگر باغ موزه دفاع مقدس مشهد مربوط به موزه اصلی است که تا پایان سال۹۹ قسمت عمده آن با بودجه تخصیص یافته به سرانجام خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: صبح روز جمعه مراسم استقبال از پیکر شهدای تازه تفحص شده در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:پیکر شهدای والا مقام سپس به حرم رضوی منتقل و پس از طواف در مراسم نماز جمعه بر پیکر آنها نماز اقامه خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهدای گمنام ساعت هشت تا ۱۰صبح روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در شهرهای تربت حیدریه، خوشاب و شهر عطاملک شهرستان جوین تشییع و همان روز به خاک سپرده می‌شوند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان