Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیدایش استارت‌اپ‌ها در ایران، شرکت­های مختلفی در زمینه اسباب کشی به‌وجود آمدند.. بنابراین بهتر است برای انتخاب یک شرکت مطمئن، سوالاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید تصمیم درست و مناسب را اتخاذ کنید.  

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسباب کشی فرآیند طاقت فرسایی است، خصوصا به این خاطر که باید در زمانی فشرده تصمیمات متعددی بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین مهمترین تصمیم اسباب کشی که سخت ترین هم هست،: انتخاب شرکت اسباب کشی مناسبه.

با پیدایش استارت‌اپ‌ها در ایران، شرکت­های مختلفی در زمینه اسباب کشی به‌وجود آمدند.. بنابراین بهتر است برای انتخاب یک شرکت مطمئن، سوالاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید تصمیم درست و مناسب را اتخاذ کنید.  

 

 

در ادامه پنج سوال ضروری برای یافتن مناسب‌ترین شرکت اسباب کشی بررسی شده است؛

آیا در مورد نوع اسباب کشی من، تجربه و تخصص لازم را دارید؟

از شرکت اسباب کشی در مورد شرایط خود و تجربه­هایشان بپرسید. برای مثال ممکن است شما در یک ساختمان چند طبقه، بدون جای پارک و آسانسور و با راهروهای باریک باشید. شرکت اسباب کشی باید حساب تمام این موارد را کرده و تمهیدات لازم برای نحوه‌ی اسباب کشی را داشته باشد.

 

در حین اسباب کشی خسارات احتمالی چطور جبران می‌شوند؟

قبل از اینکه دارایی­های خود را  به یک شرکت اسباب کشی تحویل بدهید، باید مطمئن شوید که همه‌ی اموال و وسایل شما تحت پوشش بیمه قرار می­گیرند. بسته به شرایط اسباب کشی شما (کوتاه برد، دور برد) بهتر است که به تمام شرایط بیمه توجه کنید. بیمه مسئولیت وحوادث از مهم‌ترین نوع بیمه‌هاست که حتما باید در مورد اموال شما در نظر گرفته شوند.

 

 

آیا نظرات مشتریان در انتخاب شرکت اسباب کشی تاثیرگذار است؟

امروزه هیچ کارفرمایی بدون اطلاع از کیفیت کار، فردی را استخدام نمی‌کند. این حالت برای شما نیز صدق می کند. شما در واقع در حال استخدام یک شرکت اسباب کشی برای مدیریت کردن جابه‌جایی خود هستید؛ پس چه بهتر که نظرات مشتریان قبلی آن را بررسی کنید. البته اکثر شرکت‌ها تلاش می­کنند بهترین نظرات را در صفحات خود منتشر کنند، بنابراین پیشنهاد می‌شود سری به رسانه‌های مجازی زده و از نظر کاربران واقعی در این باره مطلع شوید.

 

 

می توانید یک تخمین قیمت حدودی برای اسباب کشی ارائه دهید؟

امروزه مسئله‌ای که برخی شرکت­های اسباب کشی را بدنام می کند، اختلاف زیاد هزینه روی رسید شرکت با قیمت پیشنهادی اولیه آن‌ها  می‌باشد. شاید شما نیز آشنایانی داشته باشید که در ابتدا به دلیل قیمت­های پیشنهادی باورنکردنی به شرکتی اعتماد کرده‌اند ولی با مشاهده قبض تسویه حساب، برق از سرشان پریده است!

برای مواجه نشدن با این مسائل پیشنهاد می‌شود قبل از اسباب کشی، سوالات جامعی در مورد تخمین هزینه شرکت و شرایط قیمت‌گذاری بپرسید. به عنوان مثال دقت کنید که ساعت کاری، تعداد طبقات، تعداد کارگر، نوع ماشین، فاصله دو خانه و موارد جزئی دیگر تاثیر مهمی در قیمت‌گذاری دارند و عدم توجه به آن‌ها هزینه­های زیادی را به شما تحمیل می­کند.

نکته مهم دیگری برای اسباب کشی این است که قبل از دست به‌کار شدن، حتما قراردادی را بنوسید و قیمت نهایی شرکت را با در نظر گرفتن شرایط موجود در آن ذکر کنید تا در نهایت مدرک و سندی قابل ارائه در اختیار داشته باشید.

در ادامه نیز به سوالات دیگری پرداخته‌ایم که بهتر است از شرکت­های اسباب کشی بپرسید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد و اسباب کشی آسوده‌ای را تجربه کنید.

 

 

لیست سوالات مهم دیگری که می­توانید از یک شرکت اسباب کشی بپرسید:

فرآیند اسباب کشی شما چقدر زمان می‌برد؟ چگونه می‌توانم در حین پروسه اسباب کشی با شما یا راننده خودروی حمل بار تماس بگیرم؟ آیا هزینه­های ناگهانی مختلفی وجود دارند که من از آن‌ها بی‌خبر باشم؟ آیا روش پرداخت هزینه (نقدی یا اعتباری) برای شما تفاوتی دارد؟ آیا شرکت در مورد نوع بار من یا بسته بندی آن‌ها محدودیت‌هایی دارد؟ آیا برای موارد ویژه (تلویزیون، مانیتور، ...) بسته‌بندی خاصی در نظر گرفته می‌شود؟ آیا شرکت مورد نظر بارهای بنده را تحویل می‌دهد یا یک شرکت واسطه، تحویل آن‌ها را به‌عهده می‌گیرد؟

 

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسباب کشی استارت آپ اپلیکیشن موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا و فرانسه با اطمینان می گویند که کیلیان امباپه فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

اینکه امباپه به باشگاه پی اس جی در مورد جدایی در پایان فصل خبر داده، یک واقعیت است و اخیرا خود او نیز اذعان داشت که حتی با قهرمانی پی اس جی در لیگ قهرمانان نیز نظرش تغییر نمی کند ولی چون هنوز رئال نیز در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد، امباپه هیچ اظهارنظر رسمی در مورد پیوستنش به این باشگاه نداشته است.

دیروز وقتی از فاره در مورد انتقال امباپه و اینکه چه زمانی نهایی خواهد شد، سوال شد، او پاسخ جالبی داد: «من هیچ اطلاعی ندارم. با اطمینان می گویم که حتی خود فلورنتینو پرز نیز جوابی برای سوال شما ندارد. اگر هم چیزی بداند که معتقدم نمی داند، به کسی نخواهد گفت. این را فقط خدا می داند.»

فاره ادامه داد: «الان فقط امباپه، پدر و مادرش در مورد مقصد بعدی او اطلاع دارند و این تصمیم خودشان است. باید منتظر بمانیم تا آنها حرف بزنند.»

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود