Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: موضوع ۱۱ روستای سیمره کوهدشت روزانه توسط استاندار لرستان در حال پیگیری است، در دولت نیز راجع به آن بحث شده و قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده به ریاست وزیر کشور نیز به این مهم توجه دارد.

وی ادامه داد: دولت مصوبه خوبی برای جبران خسارت این روستاها دارد و پرداخت ان به همراه چند روستای این سد در استان ایلام به زودی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امروز در کوهدشت طرح آبرسانی شهر با ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و همزمان نیز عملیات اجرایی تبدیل پست ۲۳۰ ولت به ۶۳ کیلوولت با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به سفر ۲ روزه خود به لرستان گفت: در این سفر ۱۳ طرح آب، برق و فاضلاب افتتاح شده و ۵ طرح مهم از جمله احداث یک سد آغاز می شود که در مجموع برای این تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وزیر نیرو گفت: لرستان نیازمند اجرای طرح های تامین آب شرب پایدار است که برای این مهم باید بتوانیم با احداث سازه های مطمن برای افق بلندمدت اقدام کنیم.

اردکانیان افزود: بازنگری منابع آب استان از مدتی قبل آغاز شده و تخصیص های جدید در دستور کار وزارت نیرو است که امیدواریم هفته های پیش رو نتیجه این اقدامات اعلام شود.

وی گفت: تخصیص و اجرای سد معشوره از جمله طرح هایی است که مشمول بازنگری شد.

به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان وزیر نیرو در سفر ۲ روزه به لرستان عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز را افتتاح و همزمان پروژه آبرسانی به ۳۷ روستا در سطح استان را به بهره‌برداری رساند و از عملیات اجرای سد آبسرده بروجرد بازدید، تصفیه خانه آب این شهرستان را افتتاح و عملیات ساخت پست ۲۳۰ کیلوولت برق بروجرد را کلنگ زنی کرد.

وی همچنین تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا و پروژه آبرسانی به شهر کوهدشت را افتتاح، از مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر بازدید کرد.

آغاز عملیات اجرایی سد مخملکوه، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی بدرآباد، افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه ماسور و مجتمع روستایی غلامان ازدیگر برنامه‌های وزیر نیرو در روز دوم سفر به لرستان است.

اردکانیان همچنین با مدیران عامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران حراست صنعت آب و برق استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

۳۲۱۰/‏۷۲۶۹/‏۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبرسانی لرستان سدسازی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

بارش های سیل آسای اخیر به زمین های حاصلخیز کشاورزی در روستای عباس آباد از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان خسارت زد. به گفته شهروند خبرنگار ما یکی از دلایل این خسارات نامساعد بودن بستر رودخانه نرماب است که هر ساله به خاطر لایروبی نشدن برای کشاورزان در حوزه کشت گندم، چغندر، نخود فرنگی و دیگر محصولات مشکل ساز شده است.

 شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: جمال سرحدی - گلستان

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه