Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز پنج شنبه در مصاحبه خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول ۱۰ روز اخیر پلیس آگاهی استان کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و کنترل سارقان سابقه‌دار در چند مرحله عملیات توانست ۱۰ باند سرقت را شناسایی کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این رابطه پلیس آگاهی توانست ۴۶ نفر دستگیر کند که ۳۸ نفر آنها سارق و ۸ نفر مالخر اموال مسروقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: نقش افراد مالخر کمتر از نقش سارقین نیست چراکه تسهیل دهنده در فروش اموال مسروقه هستند و این افراد تحویل مقامات قضایی داده شد اند

سردار جاویدان تصریح کرد: یک باند که از خودروی خارجی استفاده می کرد در استان‌های شمالی کشور هم در سرقت های کلان فعالیت داشته است.

این مقام انتظامی ارزش اموال مسروقه کشف شده را ۵۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این سرقت ها ۶ دستگاه خودرو کشف شده که دو دستگاه سرقتی و ۴ دستگاه مربوط به خود سارقین است.

وی خاطر نشان کرد: پلیس همواره اهتمام لازم را در این حوزه داشته و خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد حریم خصوصی مردم مورد تعرض قرار بگیرد و فلسفه حضور پلیس به عنوان خادمین مردم وظیفه تامین نظم و امنیت را بر عهده دارد.

رییس پلیس استان کرمانشاه به مردم توصیه کرد وسایل ارزشی از جمله اوراق بهادار طلاجات و… را به صندوق امانات بسپارند و آنها را در منازل نگهداری نکنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره بیدار و هشیار است، گفت: مردم می توانند هر گونه رفتار مشکوکی را با شماره گیری سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4652397

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه دستگیری سارق کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان زورگیر شمیرانات درحین سرقت و در جریان یک تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفـت: به دنبال افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل قاپی در محدوده، خیابان فرشته و محله الهیه، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در همین راستا نیز گشت‌های هدفمند پلیس آغاز شد و مدتی بعد تیم گشتی، سارقان موتورسیکلت سوار را در حین سرقت مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. در ادامه دو سارق نیز به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارقان بدون توجه به فرمان ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه دادند، گفـت: در ادامه ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند اما سارقان همچنان بدون توجه به پلیس به فرار خود ادامه دادند، تا اینکه ماموران اقدام به شلیک به لاستیک موتورسیکلت کرده و با توجه موتورسیکلت هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

ضرونی با اشاره به انجام بازرسی از دو سارق دستگیر شده، گفت: ماموران در بررسی اولیه از متهمان سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی ویک قبضه قمه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان نیز تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه در محدوده فرشته و الهیه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تحقیقات در این خصوص برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد. تاکنون چهار شاکی به مقر انتظامی مراجعه و دو سارق را شناسایی کرده‌اند.

به گفته سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی برای ادامه روند تحقیقات و رسیدگی به جرم به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان