Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@06:02:19 GMT

ایران با وجود سختی ها در دنیا عزت دارد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۴۸۱

ایران با وجود سختی ها در دنیا عزت دارد

ماموستا سید محسن حسینی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار داشت: ایران اسلامی استقلال خود را با هیچ چیزی عوض نمی کند و برای حفظ عزت خود تمام توان را بکار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خدا می گوید از استقامت هیچ وقت خسته نشوید اضافه کرد: صبر از نشانه های ایمان بوده و در دین اسلام بسیار بر آن تاکید شده است بنابراین در شرایط سخت کنونی باید صبر پیشه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه عدالت در نظام دنیا امر مهمی است اضافه کرد: از دیدگاه فقها، فیلسوفان و صوفیان وجود عدالت لازمه جامعه است.

وی با اشاره به اینکه برخی کوته فکران گمان می کنند با وجود عدالت آزادی ومود نخواخد داشت اظهار داشت: عدالت کل و آزادی جز است بنابراین در هر جامعه ای عدالت وجود داشته باشد آزادی هم وجود خواهد داشت.

این قاضی دادگاه های سنندج با بیان اینکه آزادی نمی تواند لبه تند عدالت را کند بکند، افزود: حق و عدالت هم در جامعه ما برعهده قضات است و آنها بر مسند قضاوت برای اجرای عدالت تلاش می کنند.

ماموستا حسینی اظهار داشت: قضاتی که در کردستان فعالیت می کنند فارغ التحصیلان زمان انقلاب و آراسته به دین، اخلاق، تقوا، آگاه به امور روز هستند.

وی یادآور شد: قضات مشکلات زیادی دارند به عنوان مثال سال‌ها در شهری غیر از شهر خود خدمت می کنند و با سختی ها می سازند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه سیستم قضایی در کردستان به صداقت شناخته شده است اضافه کرد: دلسوزان توسعه این استان باید با دستگاه قضایی بیشتر همکاری کنند.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در محل مسجد جامع سنندج با حضور مردم و برخی مسئولان از جمله بهمن مرادنیا استاندار کردستان و معاونان وی، معاون فرمانده سپاه بیت المقدس برگزار شد.

هر ساله از یکم تا هفتم تیر ماه و در ایام سالگرد شهادت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب با عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

۶۱۰۸ / ‏‬ ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: 7تیر کردستان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی

سپاهان در خانه میزبان استقلال خوزستان است.

سپاهان در هفته بیست و ششم باید در خانه به مصاف شاگردان سیروس پورموسوی برود.

اطلاعات بازی  هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - استقلال خوزستان تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 16 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:10 ورزشگاه: ورزشگاه نقش جهان داوران: حسن اکرمی پیش بازی

سپاهان که در رده سوم جدول رده بندی است روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما کار سختی برای رسیدن به سرخابی ها تا پایان فصل در پیش دارد. بازی قبلی آنها مقابل پرسپولیس با تساوی 0-0 تمام شد.

استقلال خوزستان برای بقا می جنگد اما بازی بسیار سختی در نقش جهان دارد. استقلال خوزستان فقط سک امتیاز با نساجی و فولاد فاصله دارد و در صورت امتیاز نگرفتن از سپاهان شرایط بدتری در جدول پیدا می کند.

جدول لیگ برتر

 

بازی های رودروری دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است