Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکاووس سعیدی سرپرست دبیری کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نظارات کمیته ملی المپیک بر رقابت‌های انتخابی تیم ملی گفت: وظیفه ما در کمیته ملی المپیک حمایت است. یعنی از برنامه‌هایی که فدراسیون‌ها تدوین و ارائه می‌کنند و به تصویب ستاد اجرایی و عالی بازی‌ها می‌رسد  و لازم الاجرا است باید حمایت‌ها صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فدراسیون‌ها بیشتر اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی و بازی‌های کسب سهمیه شان را آغاز کرده اند و ممکن است بر اساس مضاعقی که وجود دارد کاستی‌هایی هم دیده شود که اگر به ما گزارش شود رسیدگی انجام می‌شود و ما حمایت لازم را خواهیم داشت، همچنین بر اساس برنامه تنظیم شده سرپرست‌ها برنامه هایشان را ارائه می‌دهند و بخش‌های فنی و وزارت ورزش و جوانان نظارت کافی را خواهند داشت.

او درباره مبنای بسته شدن بودجه‌های فدراسیون‌های ورزشی بیان داشت: ما امسال افزایش بودجه داشتیم، اما بودجه ما تناسبی با حجم نیازها ندارد به هر صورت امکانات و ظرفیت ما محدود است و بستگی به میزبان دریافتی ما از خزانه دارد، اما ما به عنوان یک راهبرد اساسی با دستور صالحی امیری و دستور حمایت از فدراسیون‌ها بودجه فدراسیون‌ها در ۶ ماه نخست را پرداخت کردیم و مقرر شد ۱۰ درصد هم آن را بیشتر کنیم. علاوه بر آن فدراسیون‌هایی که سهمیه بگیرند برای اردو‌های آماده سازی کمک‌هایی متناسب با بودجه می‌گیرند.

سعیدی درباره بحث پناهندگی ورزشکاران گفت: اجازه بدهید این موضوع را در زمان دیگری مطرح کنم و این بحث مهاجرت‌هایی که ورزشکار‌ها دارند باید ریشه یابی شوند و کارگروه تشکیل شود.

سعیدی درباره زمان تشکیل مجمع کمیته ملی المپیک بیان داشت: مراحل تدوین و تصویب اساسنامه کمیته ملی المپیک مراحل آخرش را سپری می‌کند این برنامه در مجمع عمومی و آی او سی به تصویب رسیده است و به دولت ارجاع داده شده است. همچنین کارگروه‌های مربوطه هم آن را بررسی کرده اند و به کمیسیون اجتمایی ارجاع داده اند. قطعا زمانی که این اساسنامه به تصویب هیات دولت برسد اعلام خواهد شد و اقداماتی که لازم است انجام می‌شود. بحث دبیر کلی هم پس از ابلاغ و تصویب هیات دولت و کمیته ملی المپیک، مسئولان کار‌ها را انجام خواهند داد و من تا آن زمان به عنوان سرپرست فعال خواهم بود.

بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم اختتامیه دوره بدنسازی هندبال

انتهای پیام/ 

اظهارات سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری