Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از پایگاه خبری هیل،دونالد ترامپ، در پاسخ به خبرنگاران درباره احتمال مطرح کردن مساله مداخله در انتخابات در دیدارش با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه گفت: گفتگویی بسیار خوب با او خواهم داشت. چیزی که به او خواهم گفت ربطی به شما ندارد.

ترامپ در گفتگو با شبکه ان‌بی‌سی در پاسخ به سوالی درباره احتمال مطرح کردن موضوع مداخله گفته بود، ممکن است این موضوع را در صحبت‌هایش با پوتین مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدار پوتین و ترامپ در حاشیه نشست گروه ۲۰ نخستین دیدار رو در روی این دو رهبر جهانی پس از تکمیل گزارش و تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا خواهد بود.

مولر در این تحقیقات به این نتیجه رسید که روسیه در اقدامی سیستماتیک برای مداخله در انتخابات ۲۰۱۶ شرکت داشته اما گزارش او تبانی کمپین ترامپ با دولت روسیه را تایید نکرد.

تکذیب مداخله در انتخابات ۲۰۱۶ از سوی ترامپ در نشست هلسینکی که سال گذشته میان او و رییس جمهور روسیه برگزار شد، انتقادات شدیدی را برای او به همراه داشت.

ترامپ در حاشیه نشست گروه ۲۰ با رهبران استرالیا، ژاپن، هند، آلمان، عربستان، ترکیه و چین دیدار خواهد کرد.

او در خصوص دیدارهایش اظهار کرد: قرار است با (رهبران) روسیه، چین و کشورهای دیگر دیدار کنم.

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ترامپ خبرنگاران پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین به چین سفر می‌کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد