Web Analytics Made Easy - Statcounter

برازش گفت: هم اکنون یک هزار و ۲۸۰ هیئت مذهبی ثبت شده در استان وجود دارد که انتظار داریم اعضای مساجد استان و هیئت های مذهبی در راستای گرامی داشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حجت الاسلام حمید برازش» امروز (۶ تیر) در نشست ستاد شئون فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام)، اظهار داشت: خداوند عالم نعمت هایی بسیاری به ما داده که ما قدردان آن نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادانه با بیان اینکه مردم اطراف حضرت موسی را گرفتند و گفتند ما نعمت هایی می‌خواهیم که خارق العاده باشد و به تعبیری طبیعی نباشد، به آیه ۶۰ سوره بقره اشاره کرد و اظهار داشت: پیغمبر خدا خطاب به قومش همه چیز را لطف خداوند به بندگان می‌داند.


وی با بیان اینکه به حضرت موسی فرمان داده شد که عصای خود را به سنگ بزن که این از معجزات آن حضرت است، اضافه کرد: وقتی آن حضرت عصا را به سنگ زد، خداوند ۱۲ چشمه را از این سنگ فوران کرد و هر کدام از این چشمه ها را به قومی اختصاص داد.


برازش ضمن بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در واقع تشابهی با این آیه دارد، ادامه داد: امروز بعد از ۴۰ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم فراز و فرودهای فراوان، تحریم ها و ترورهای دشمنان، حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰، شهادت تعدادی از هموطنان در هواپیمایی مسافربری و ... همه نشانگر این است چه ظلمی به انقلاب وارد شده و می شود.

 

این مسئول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد به شهادت ۲۹۲ خانواده در سانحه هواپیمایی که با شلیک ناو وینسنس آمریکا این تعداد افراد به شهادت رسیدند و ۶۲ نفر از این تعداد کودک بودند اشاره کرد و گفت: تقریبا همزمان با سی و یکمین سالگرد شهادت این عزیزان خداوند این قدرت را در بازوان نیروهای انقلاب اسلامی قرار داد که سبزپوشان حریم ولایت با کار خارق العاده خود در حوزه نظامی توانستند بزرگترین پهپاد جاسوسی دنیا با عنوان «عقاب جهان» را سرنگون کنند.


وی خاطرنشان کرد: این کار می‌تواند التیامی بعد از ۳۱ سال برای خانواده هایی که عزیزان خود را در این سانحه هواپیمایی از دست دادند، باشد.
 

برازش اذعان داشت: امروز مردم عشایرنشین باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بدانیم، شاید بیشترین سختی های ادوار گذشته تاریخ برگرده عشایر و عشایر زادگان در اقصی نقاط مختلف ایران اسلامی بود که امروز این عظمت و عزت به اندازه‌ای ایجاد شده که می‌تواند خود را در برابر ابرقدرت های داخلی و خارجی نشان دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بعد از چهار دهه تحریم و سختی امروز رئیس جمهور آمریکا وقتی دستور حمله نظامی به ایران می دهد که چند نقطه از کشور را مورد هدف قرار دهند، به او می گویند که ما ناوهایمان در خلیج فارس سرنگون خواهد شد از طرفی تل‌آویو و عربستان نیز با خاک یکسان می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: این باعث شد که ترامپ بعد از ۱۰ دقیقه رای خود را بر می گرداند که این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود که در همه عرصه ها با شجاعت و اقتدار ظاهر می شود.

 

برازش مشکل اساسی امروز کشور را بحث معیشت مردم دانست و اضافه کرد: با توجه به زندگی شهرنشینی و شرایط سختی که وجود دارد، امیدواریم متولیان امر بتوانند معیشت مردم را به بهترین نحو در دستور کار خود قرار دهند.

 

این مسئول فرهنگی کار فرهنگی را کای دامنه دار و بسیار سخت و طاقت فرسا دانست و تصریح کرد: هیچ گاه نباید در خود احساس یأس و ناامیدی کنیم.

 

وی گفت: هم اکنون یک هزار و ۲۸۰ هیئت مذهبی ثبت شده در استان وجود دارد که انتظار داریم اعضای مساجد استان و هیئت های مذهبی در راستای گرامی داشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) حضوری فعال داشته باشند.

 

برازش با اشاره به اینکه این یک پیوند و محبت الهی بین ما و اهل بیت (علیهم السلام) است، ادامه داد: اگر به این بلوغ رسیدیم، می توانیم ادعا کنیم که محب اهل بیت (علیهم السلام) هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: استمرار کار فرهنگی باعث می‌شود که روزی رونق را در این حوزه و حوزه‌های دینی شاهد باشیم، هرچند که تبلیغات مسموم در این زمینه وجود داشته و شاید شرایط مهیا نباشد.

 

وی اذعان داشت: اگر ما به این نتیجه رسیدیم که اساس تفکر ما در شعب ابی طالب صورت گرفته و اگر ما یقین پیدا کردیم که از شیعیان امام علی (علیه السلام) و امام جعفر صادق و ائمه اطهار (علیهم السلام) هستیم، باید برای دین انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای روز به روز آن تلاش کنیم.

 

برازش ابراز داشت: انتظار می رود که با یک همت مضاعف و تلاش بنیادی و دینی به معنای واقعی آستین همت را بالا بزنیم و شعائر دینی را اعتقادی مدیریت کنیم.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی ما به این مبنای اعتقادی رسیدیم و خود را در این زمینه در مقابل گفتمان های نامتعارف اشخاص مختلف در جامعه واکسینه دیدیم، آن وقت می‌توانیم ادعا کنیم که کار ما الهی بوده و این کار ثمر خواهد داد.

 

وی از هیئت‌های مذهبی، ادارات، سازمان ها و نهادهای فرهنگی خواست که در برنامه های گرامی داشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) حضوری فعال داشته باشند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس اوقات فراغت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون مساجد صفاری نطنزی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر شهادت امام صادق ع سازمان تبلیغات اسلامی معیشت شئون فرهنگی هیئت مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد