Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:15:04 GMT

3547 میلیارد تومان پروژه در لرستان اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۰۰۱

3547 میلیارد تومان پروژه در لرستان اجرایی می‌شود

وزیر نیرو گفت: 3 هزار و 547 میلیارد تومان در استان لرستان اجرایی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، رضا اردکانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر بحرانی است در نحوه برخورد ما با این موضوع است، ما با تغییر اقلیم مواجه هستیم و هنوز احتمالات متعددی داده می‌شود و یکی از آن‌ها این بوده که ممکن است بیشتر در شرایط حدی باشیم تا شرایط اعتدالی، درصدد هستیم که در همین هفته‌های پیش رو جلسه‌ای را با حضور کارشناسان بین‌المللی داشته باشیم که مقداری دقیق‌تر با آخرین جمع‌بندی‌ها مواجه شویم و اگر می‌بایست تغییری در برنامه‌ریزی‌های کلان برای منابع آب قابل‌دسترس و به‌تبع آن تخصیص‌ها و رفتن سراغ عملیات اجرایی، منطبق با آخرین دستاوردها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آنچه مهم است این بوده که درعین‌حال این نظریات به آن چادری که بالای سر همه این نظریات علمی و احتمالات کشیده شده که آن‌هم سنت‌های الهی است پایبند باشیم.

 

وزیر نیرو تصریح کرد: اگر درست استفاده کنیم یعنی شکر گذاری کردیم و نعمت اضافه می‌شود و اگر غلط استفاده کنیم یعنی کفر ورزیده‌ایم و نعمت از ما گرفته می‌شود.

 

وی بیان کرد: در استان لرستان وزارت نیرو این توفیق را دارد که امروز گزارش دهد 536 پروژه آب، برق و آب و فاضلاب در دست اجرا داریم، برای این پروژه‌ها سه هزار و 547 میلیارد تومان به قیمت زمان طراحی و برنامه‌ریزی منابع در نظر گرفته‌شده است.

 

اردکانیان با بیان اینکه درمجموع پیشرفت پروژه‌ها حدود 64 درصد است که درصد خوبی است گفت: برای 13 پروژه‌ای که طی این دو روز افتتاح شد حدود 190 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های لرستان، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمتگزار است.

وی خطاب به فرمانداران، تصریح کرد: شما مسئول به‌کارگیری بدنه دولت و ایجاد اتحاد به‌ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعهٔ یک وزارت هستید.

استاندار لرستان، اظهار کرد: در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت‌خانه‌ها پیگیری خواهم کرد.

شفقت، عنوان کرد: وزارت‌خانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به‌عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه اجرایی، رافع مشکلات استان است.

استاندار لرستان، ادامه داد: با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

شفقت، گفت: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

وی در ادامه بر فعال‌کردن و پیشرفت روستاها تأکید کرد و ادامه داد: ایجاد و ارتقای خرد اقتصادی در روستاها بر پایه داشتن برنامه جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه‌نشینی شهری را کمتر خواهد کرد.

استاندار لرستان، به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره کرد و گفت: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

کد خبر 6088239

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت