Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درمراسم جشن روز ملی اصناف،گفت: نظارت بر امر بازار‌های استان در ایام سفر‌های تابستانی با مشارکت اتاق‌های اصناف استان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: اصناف یکی از مهمترین ارکان تولید هستند، زیرا محصول تولیدی تولیدکننده را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند و حلقه واسط بین این دو گروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضایی افزود:ما باید یک شبکه توزیع مطمئن داخلی در مجموعه اصناف ایجاد کنیم تا جلو رشد تورم گرفته شود.

وی افزود: از رئسای اتحادیه‌ها می‌خواهیم که در امر توزیع کالا‌ها محصولات اساسی و پرنیاز صنف کاری خود داشته باشند تا آن محصول با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در شرایط سخت تحریمی و گرانی به‌دست مصرف‌کننده برسد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به نقش مهم بازرسی در اصناف، گفت: کار بازرسی پس از تامین کالا و ایجاد یک فرآید آرام معنا پیدا می‌کند و این مهم در زمانی که مشخص نمی‌کند چه میزانی از کالای موردنیاز به دستمان خواهد رسید معنایی پیدا نمی‌کند و باید تمامی اتحادیه بازرس صنفی و نظارتی در صنف کاری خود داشته باشند.

علیرضایی تصریح کرد: بحث استاندارد‌های خدمات فنی مورد تاکید ویژه قرار گرفته و از رئسای اتحادیه‌ها می‌خواهیم که نظارت ویژه‌تری در این حوزه داشته باشند.

وی افزود: نظارت بر امر بازار‌های استان در ایام سفر‌های تابستانی با مشارکت اتاق‌های اصناف استان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد و این نظارت‌ها در مباحث کیفیتی و قیمتی انجام می‌شود و با کوچکترین تخلف قاطع‌ترین برخورد را با همکاری دستگاه قضایی خواهیم داشت.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در رابطه با برگزاری جشن روز صنعت، بیان کرد: مراسم جشن روز صنعت با حضور مسئولان و صنعتگران برتر کشوری، استانی و شهری در روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و در این مراسم از ۵۰ تولیدکننده برتر استانی که ۵ تن از آن‌ها به تولیدکننده برتر کشوری انتخاب شدند تقدیر می‌شود.

انتهای پیام//ف.غ

اصناف اقشار تاثیر گزار در همه ی رویه های اقتصادی

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد