Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی صبح پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیان داشت: در استان کرمان ظرفیت‌های گردشگری بسیار زیادی داریم اما در بحث درآمدهای جذب گردشگر از متوسط کشوری پایین‌تر هستیم که زیبنده استان نیست و باید برای ارتقاء این شاخص برنامه ریزی کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی برای استان کرمان بار منفی دارد اتفاقی که در این حوزه افتاده این است که مدیر قبلی فرودگاههای کشور با لجاجت کارشکنی کرد و مدت‌هاست که طرح فرودگاه‌های کرمان معطل مانده و برای ما قابل قبول نبود و به مردم کرمان خیانت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درخواست دارم نشست مشترک نمایندگان با وزیر و استاندار، حوزه فعالان سیاسی و هواپیمایی ماهان در زمینه سرمایه گذاری در زمینه ترمینال فرودگاهی کرمان برگزار شود تا در این رابطه تصمیم‌گیری شود.

پورابراهیمی یادآور شد: در حوزه زیرساخت‌ها در بحث آی سی تی که یکی از مسائل مهم گردشگری محسوب می‌شود مشکل داریم که باید بررسی و مرتفع شود.

کد خبر 4652407

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی شرکت فرودگاه های کشور سرمایه گذاری بخش خصوصی مجمع نمایندگان استان کرمان فرودگاه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند