Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ در این مناظره از میان 10 نامزد دموکرات تنها "کوری بوکر" به بازگشت به برجام رای مثبت نداد.
نخستین مناظره 10 نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا دیشب با میزبانی شبکه خبری" ان‌بی‌سی" و در شهر "میامی" ایالت فلوریدا آمریکا برگزار شد.
به گزارش عصرایران به نقل از وب سایت روزنامه "وال استریت ژورنال" َآمریکا، در این مناظره 10 نامزد حزب دموکرات که بر اساس قرعه‌کشی شبکه ان‌بی‌سی انتخاب شده بودند با یکدیگر مناظره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است مناظره دوم 10 نامزد دیگر حزب دموکرات امشب(پنج‌شنبه) برگزار شود. مناظره دوم با حضور چهره‌های نامداری چون "جو بایدن" و "برنی سندرز" خواهد بود.
مهم‌ترین چهره مناظره دیشب سناتور "الیزابت وارن" لیبرال بود که تا اینجای کار توانسته کمپین انتخاباتی خود را بالا بکشد و به جایگاه سوم نامزدهای حزب دموکرات پس از بایدن و سندرز برسد.
از نکات جالب توجه مناظره دیشب موافقت 90 درصد نامزدهای دموکرات با "برجام" بود و آن هنگامی بود که مجری برنامه از نامزدها پرسید نامزدهایی که در صورت پیروزی در انتخابات آتی به برجام برخواهند گشت دست‌های خود را بالا ببرند و آن گونه که در تصویر قابل مشاهده است از 10 نامزد دموکرات 9 نامزد دست‌های خود را به نشانه موافقت بالا آوردند.
نامزدی که به این سوال جواب منفی داد سناتور رنگین‌پوست 50 ساله ایالت نیوجرسی "کوری بوکر" بود.  او در توجیه بالا نبردن دستهایش به مجریان مناظره گفت: او در صورتی که رییس جمهوری شود تلاش خواهد کرد به توافق جدید و بهتری با ایران برسد.

رای گیری در نخستین مناظره نامزدهای دموکرات درباره بازگشت به برجام/ عکس: رویترز

 


برچسب ها: برجام

منبع: خرداد

کلیدواژه: برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ولادیمیر روگوف، مقام منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا که به‌تازگی به مسکو الحاق شده است، گفت که نیروهای مسلح اوکراین دیشب قصد داشتند تا با موشک «اتکمز» به کریمه حمله کنند.

روگوف در کانال تلگرامی خود نوشت: همزمان با تدارک اوکراین برای حمله موشکی به جمهوری کریمه، مقامات روسیه دیشب سامانه‌های پدافند هوایی را بر فراز شهرهای «ژانکوی» و «سیمفروپول» فعال کردند.

به گفته وی، ارتش اوکراین در تلاش برای حمله به غیر نظامیان در شبه‌جزیره کریمه از چندین موشک بالستیک «اتکمز» استفاده کردند.

پیش‌تر اولگ کریوچکوف، مشاور رییس شبه‌جزیره کریمه از شهروندان این منطقه خواست تا از عکسبرداری از فعال شدن پدافند هوایی یا انتشار تصاویر مرتبط در فضای مجازی خودداری کنند. همچنین دیشب ترددد روی پل کریمه نیز به حالت تعلیق درآمد.

کد خبر 6093109

دیگر خبرها

  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا