Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‎‌های کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به بحث‌های موجود و مخالفان و موافقان در مجلس شورای اسلامی ممکن است سال مالی تمدید نشود، افزود: ادارات و سازمان‌ها باید در جذب اعتبارات خود تلاش کنند. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی کاظمی پیش‌از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بر لزوم تمرکز زدایی در اجرای قوانین،اظهارداشت: قدرت اختیار اگر در استان‌ها افزایش یابد قوانین باتوجه به ظرفیت منطقه تصویب و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه با توجه به بحث‌های موجود و مخالفان و موافقان در مجلس شورای اسلامی ممکن است سال مالی تمدید نشود، افزود: ادارات و سازمان‌ها باید در جذب اعتبارات خود تلاش کنند. 

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اینکه برخی پروژه‌های عمرانی با گذشت یکسال از زمان کلنگ‌زنی تاکنون پیشرفتی نداشتند، اضافه کرد: بوروکراسی ادارای مردم را با مشکل روبه‌رو کرده است، برخی پروژه‌ها مانند  اعتبارات ورزشی منطقه میانکوه هنوز تأمین نشده است. 

کاظمی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها نزدیک به دو سال است برای اعتبار 70 میلیون معطل ماندند، ادامه داد: مدیران کل ادارات به مدیران شهرستانی توجه داشته باشند و جلساتی را در مناطق مختلف برگزار کنند. 

مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی به مدت 2 ماه در مجلس تمدید می‌شودعدم جذب اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان پذیرفتنی نیستجذب اعتبارات ملی اردبیل در حوزه مدیریت بحران نیازمند پیگیری جدی مسئولان است

وی با اشاره به اینکه در حوزه بودجه ریزی باید از سنتی به عملکردی عبور کنیم، گفت: شاخص‌های عملکرد، جذب، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع باید دیده شود. 

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آغاز اجرای برخی از پروژه‌ها در صف انتخاب پیمانکار هستند، افزود: همه دستگاه‌ها باید برای دعوت پیمانکار در پروژه های مهم استان اقدام کنند. 

کاظمی با اشاره به افزایش 300 درصدی اعتبارات، اضافه کرد: این افزایش اعتبار باید برای مردم ملموس باشد.

انتهای پیام/ ع

R41350/P1494/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، در پایان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ (جداول) با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق و اصلاحات آن با ۱۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   رئیس مجلس در پایان بررسی بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ (جداول) گفت: به دلیل اینکه در این خصوص برخی اصلاحات داشتیم لازم است که در پایان جداول رأی‌گیری نهایی شود. ما حتماً در تنظیم جداول ممکن است برای تراز جابه‌جایی بر اساس مصوبات داشته باشیم تا تراز را رعایت کنیم. این موارد به هیچ عنوان ماهیت موضوع را عوض نمی‌کند از طرفی نیز ردیف اضافه نمی‌شود.   وی ادامه داد: در داخل جداول ناترازی‌های ممکنی برای این موارد، ردیف‌ها، جداول و پیوست‌ها مدنظر باشد که هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه داشته باشد در زمانی که رفت و برگشت‌هایی که با شورای نگهبان انجام می‌شود، بتواند کار را انجام دهد. اگر در رفت و برگشت‌ها با شورای نگهبان و شورای عالی نظارت، ماهیت موضوع عوض شود حتما موضوع به صحن می‌آید و زمان آن را در نظر خواهیم گرفت.   قالیباف گفت: دولت و کمیسیون برای بحث مربوط به ردیف جدول ۷ وزارت بهداشت و درمان، با توجه به شرایط کادر درمان به ویژه پرستاران، پیشنهاد داده اند که از محل تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارتخانه را برای فوق‌العاده شغل پرستاران در نظر بگیرند که دولت و کمیسیون با این موضوع موافق هستند.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳