Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دوچرخه سواری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت: تیم هرمزگان به مقام نایب قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری بانوان کشور دست یافت.

اسماعیل صفا افزود: در پایان مسابقات بخش جاده تیم هرمزگان در رده سنی بزرگسالان و در مجموع امتیازات دو ماده تایم تریل انفرادی و استقامت بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم‌های چهارمحال و بختیاری و تهران هم به ترتیب اول و سوم شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان افزود: در رقابت‌های ماده تایم تریل انفرادی که دیروز برگزار شد، مینا الهی و فاطمه فیضی رکابزنان تیم هرمزگان به ترتیب پنجم و هفتم شدند.

اسماعیل صفا گفت: در ماده استقامت جاده هم که صبح امروز برگزار شد، رقیه شریفی، نرگس عبدی و فاطمه فیضی رکابزنان تیم هرمزگان به ترتیب در جایگاه پنجم، هفتم و دهم قرار گرفتند.

وی افزود: مینا الهی دیگر رکابزن تیم هرمزگان و یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال نیز به دلیل نقص فنی دوچرخه در طول مسیر به خط پایان نرسید.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان گفت: مسابقات دوچرخه سواری بانوان کشور در بخش جاده در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ب

بانوان رکابزن تیم هرمزگان نایب قهرمان کشور شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد