Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبر کریم نژاد روز پنجشنبه در حاشیه کارگاهی آموزشی اساتید حوزه و دانشگاه عضو شبکه نظارت آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ هزار نفر از این ناظران امین در مرکز استان و باقی در سایر شهرستان ها فعال هستند.

وی ادامه داد: این ناظران از بین عموم مردم واجد شرایط انتخاب و در صورت تایید عضو شبکه نظارت می‌شوند و به صورت داوطلبانه خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حفظ بی طرفی یکی از شرایط انتخاب ناظران امین است، افزود: انقلابی بودن، اعتقاد به موازین دینی و داشتن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا از دیگر شرایط انتخاب ناظران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت شبکه نظارت در آذربایجان غربی، اضافه کرد: حفظ سلامت انتخابات، اجرای صحیح قانون انتخابات، نظارت قانونمند بر انتخابات و عوامل اجرایی از اهمیت شبکه نظارت فعال است.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال انتخابات این استان با افزایش یک حوزه انتخابی در ۱۰ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود و این درحالی است که افزایشی در تعداد نمایندگان وجود ندارد.

کریم نژاد با اشاره به اینکه ۱۱۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه عضو شبکه نظارت این استان در کارگاه آموزشی امروز حضور دارند، گفت: این کارگاه با حمایت پژوهشکده شورای نگهبان به مدت یک روز در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: آشنایی با قانون اساسی، آشنایی با جایگاه و صلاحیت‌های شورای نگهبان و نظارت شورای نگهبان بر انتخابات از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی برای ناظران فعال آذربایجان غربی است.

سید محمد هادی راجی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) موضوع جایگاه شورای نگهبان در نظام حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران و علی بهادری جهرمی رئیس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه موضوع آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را به شرکت کنندگان آموزش می‌دهند.

در پایان این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره از طرف پژوهشکده شورای نگهبان اعطا می‌شود.

۹۹۱۸/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایرنا شورای نگهبان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرشته صادقی نسب بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی مناسب جهت ایجاد و گسترش بیماری برگی خصوصا زنگ زرد گندم در مزارع غلات استان لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری سریعا به کشاورزان اطلاع رسانی لازم را درخصوص  کانون کوبی و سمپاشی  مزارع با سموم توصیه شده انجام دهند.

وی تاکید کرد:  با توجه به نقش بیماری‌ها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه  بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری کند. 

صادقی نسب افزود:عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام  می گیرد.

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند