Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی و دانه درشت‌ها یک مطالبه عمومی است و برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلالگران اقتصادی موجب تقویت اعتماد مردم به نظام اسلامی می‌شود. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس همزمان با هفته قوه قضائیه سردار سید هاشم غیاثی به همراه جمعی از معاونین سپاه فجر با حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس و حیدر آسیابی دادستان شیراز دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غیاثی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: این مجتهد متفکر معمار بزرگ دستگاه قضایی و الگوی مجاهدت ایثارگرانه در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تجلیل از عملکرد قوه قضائیه در برگزاری دادگاه‌های مفسدین اقتصادی، گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی و دانه درشت‌ها یک مطالبه عمومی است و برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلاگران اقتصادی موجب تقویت اعتماد مردم به نظام اسلامی می‌شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی: دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی در کردستان قاطعانه برخورد کندامام جمعه رشت خواستار برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی شدامام جمعه موقت یاسوج: دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد برخورد جدی‌تری داشته باشد

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه و قوه قضائیه دو نهاد انقلابی و در خط مُقدم مقابله با تهدیدات هستند، گفت: این دو نهاد  در استان فارس تعامل و همکاری بسیار خوبی دارند و همین امر باعث شده آسایش و آرامش مردم و امنیت پایدار در سطح جامعه فراهم باشد.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی با هدف خدشه‌دار کردن ارزش‌های اجتماعی خانواده‌های ایرانی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به صورت هدفمند دنبال می‌شود،گفت: سپاه فجر فارس و دستگاه قضایی استان برای تامین امنیت اجتماعی شهروندان و مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

سردار غیاثی با بیان اینکه برقراری عدالت در جامعه اسلامی رسالت مهم قوه قضائیه است، گفت: هم‌افزایی ظرفیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی سپاه فارس و پشتیبانی از قُضات و کارکنان خدوم دستگاه قضایی با هدف برقراری عدالت اجتماعی، مقابله با فساد اقتصادی  و برخورد قاطع با هرگونه تهدید همواره در دستورکار مسئولان ارشد این دو نهاد قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای سفر زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فراهم کرده است و انتظار داریم که به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: احساس تکلیف و حضور امروز ادارات در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) نشان دهنده این است که همه دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی افزود: امروز امام خمینی (ره) جهانی شده است و با وجودی که ۳۵ سال از تاریخ وفات ایشان می‌گذرد همچنان در دنیا محبوب هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: در طول ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام هر آنچه که از توطئه بود را انجام دادند اما نتوانستند راه به جایی ببرند.

رشیدی‌پور ادامه داد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران همین تجمعات و بیعت‌هایی است که سالانه نمونه آن را در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می‌بینیم.

وی اضافه کرد: امسال چهار هزار نفر عاشق امام خمینی (ره) در استان کردستان به زیارت ایشان می‌روند و وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای آنها فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: کمیته‌های هفتگانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شده است و از دستگاه‌ها انتظار داریم که به تعهدات خود در این مورد عمل کنند.

رشیدی‌پور تصریح کرد: چهار هزار بسته فرهنگی نیز توسط ادارات برای تمام زائران استان تهیه خواهد شد و ایاب و ذهاب زائران نیز فراهم می‌شود.

کد خبر 751053

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود