Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت:با توجه به شرایط حاکم اقتصادی که اعتبار بیشتر استان‌ها کاهش یافته، اعتبارات عمرانی استان اردبیل رشد قابل توجهی دارد و موتور محرکه این استان هیچ وقت در مسیر توسعه متوقف نمی‌شود. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر در اردبیل اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم اقتصادی که اعتبار بیشتر استان‌ها کاهش یافته، اعتبارات عمرانی استان اردبیل رشد قابل توجهی دارد و موتور محرکه این استان هیچ وقت در مسیر توسعه متوقف نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از آیین‌های باشکوه در استان برای ما این مراسم بوده که باید از دیدگاه‌ها و راهکارهای دانش‌آموزان برای تصمیم‌گیری برای آینده استان و شهرستان بهره کافی را ببریم.

بهنام‌جو با بیان اینکه پاسخ هوشمندانه به پرسش مهر توسط نسل جوان مسئولیت ما را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: ارایه دیدگاه‌ها توسط این نسل مسئولیت‌پذیری و حساسیت آنها را نسبت به آینده جامعه و سرنوشت خود نشان می‌دهد.

سهم اعتبار هزینه‌ای و عمرانی استان اردبیل 4000 میلیارد ریال استاعتبارات عمرانی استان اردبیل 50 درصد تخصیص یافتاعتبارات عمرانی استان اردبیل پیش از موعد تخصیص و ابلاغ می‌شود

استاندار اردبیل بیان کرد: دیدگاه‌های مطرح شده دانش‌آموزان در پرسش مهر استانی نشان دهنده توجه آنها به مسائل روز جامعه و استان است و این طیف از جوانان همه موضوعات را با حساسیت بیشتر و با دانش نوین روز دنبال می‌کنند.

وی ارائه پیشنهادهای ابتکاری از سوی نسل جوان در طرح پرسش مهر را قابل توجه برشمرد و افزود: در اکثر پاسخ‌های جوانان و دانش‌آموزان بر سوالات مطرح شده به مطالبات توسعه‌ای از قبیل اجرای راه ‌آهن، بخش گردشگری، توسعه کشاورزی، محورهای مواصلاتی و نوآوری در توسعه آب‌های گرم معدنی اشاره شده که جای بسی خوشحالی است.

بهنام‌جو تصریح کرد: همیشه باب گفت‌وگوی نخبگان، جوانان و دانش‌آموزان با مسئولان دستگاه‌های اجرایی باز است و برای افزایش زمینه تعامل و تفاهم در مسیر گفت‌وگو تلاش می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: امروزه نسل جوان با احساس مسئولیت بیشتر به ارتقای سطح فرهنگ در جامعه مصمم هستند و با تکیه بر خلاقیت نهفته در این نسل، آینده جامعه به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: نقش آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت حایز اهمیت است و باید برای پرورش خلاقیت در میان نسل جوان و دانش‌آموزان برنامه‌ریزی مدون داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید بستر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آموزش و تربیت نسل جدید را فراهم کنیم، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید در کنار آموزش و پرورش برای تربیت ذهن خلاق آمار و اطلاعات لازم را برای توسعه همه جانبه در اختیار جوانان قرار دهند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه سند جامع سلامت استان تهیه شده است، اظهار کرد: این سند جامع چندین مرتبه بازنگری شده و طی تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و آموزش و پرورش باید بسته سلامت به داخل خانه‌ها و بین خانواده‌ها نهادینه شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی