Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران،  به درخواست مالک تیم فوتبال خونه به خونه بابل برای واگذاری این تیم، جلسه کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و اعضا با بررسی این درخواست، نظر قاطع خود را در مخالفت با انتقال تیم فوق الذکر به استان دیگر اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتجلسه کمیسیون ماده ۵ که نظرات کارشناسانه اعضا در آن اخذ شد، آمده است: با توجه به خواستگاه مردمی و پایگاه اجتماعی این تیم که در پی چند سال فعالیت و حمایت‌های همه جانبه اقشار مختلف در شهرستان و استان بوجود امد، انتقال و فروش این تیم قابل پذیرش نیست.

همچنین اعضای کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان با تاکید بر وجود ظرفیت‌های استانی و شهرستانی برای حمایت از تیم، از همه مسئولان، شخصیت‌ها و چهره‌های تاثیرگذار محلی، درخواست کردند با توجه به خواست مردم شهرستان بابل برای حفظ این تیم، از تمام امکانات موجود برای ماندن سهمیه در بابل استفاده نمایند.

با توجه به سیاست‌های حمایتی دستگاه ورزش مازندران از تیم‌های استان و با احترام به حق مالکیت خصوصی این  تیم‌ها، اعتقاد بر این است که مالک معنوی  همه تیم‌های ورزشی مردم هستند و بارها مسئولان ارشد ورزش و جوانان مازندران، درباره انتقال و واگذاری تیم‌های استان به مناطق دیگر صراحتا مخالفت کردند و بر حمایت‌ها بر حفظ آن تاکید داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران روابط عمومی فوتبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • روایت حسن روحانی از مخالفت امام خمینی با مرتبط کردن سازمان اطلاعاتی با رهبری و بیت ایشان
  • ۲ هزار واحد به ظرفیت نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر