Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره بازی های اروپایی در بلاروس از ٣٠ خردادماه آغاز شد. به همت فدراسیون بین المللی زورخانه ای و برای نخستین بار در این بازی ها ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برای عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

استقبال از نمایش های زورخانه ای به حدی بود که خبرگزاری رسمی بازیها و رسانه های اروپایی از حضور این رشته باستانی ایرانی استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر مدوید، اسطوره ورزش بلاروس و رئیس کنفدراسیون اروپایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیز با توجه به استقبال مردم و کشورهای اروپایی و جذابیتی که این رشته دارد، شانس حضور ورزش های زورخانه ای را در دوره بعدی بازی ها بسیار بالا دانست.

روز آخر نمایش ورزشکاران ایرانی با استقبال پور شور تماشاگران و مردم برگزار شد و از امروز اجرای برنامه های ورزش زورخانه ای با حضور تیمهای اوکراین، مولداوی و بلاروس تا روز آخر مسابقات ادامه خواهد داشت.

دراین مسابقات ۵۰ کشور و بیش از ۴۰۰۰ ورزشکار حضور دارند و ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در منطقه ویژه تماشاگران به مدت ۱۰ روز نمایش های ویژه ای دارد.

حضور ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در این مسابقات می تواند گام بسیار بلندی برای توسعه این ورزش در میادین ورزشی جهان باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باستانی بلاروس رسانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)