Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل کوثری پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم اجلاسیه ۱۲۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان مرکزی، در اراک اظهار داشت: شهدای ما به تاسی از حضرت امام (ره) و پس از ایشان به فرامین مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و در صحنه نبرد حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در عاشورای ۶۱ هجری قمری که حداکثر ۷۲ نفر امام حسین (ع) را یاری کردند, به طوری که برای پاسداری از جبهه حق در مقابل جبهه باطل از یکدیگر پیشی گرفتند، شهیدان نیز به پیروی از این امام همام و شهدای اسلام نیز همین راه شهادت را برای خود انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: این لبیک گویی به حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا تشکیل حکومت اسلامی و فراهم ساختن جهان برای ظهور انقلاب امام زمان (عج) ادامه دارد.

سردار کوثری گفت: تمامی کلام، جملات و تاکیدات امام راحل برخواسته از کلام خداوند و ائمه معصومین (ع) بوده است.

وی افزود: حضرت علی (ع) در راستای حکومت عدل الهی محورهایی از قبیل عدالت، امنیت، تعلیم و تعلم را سرلوحه ی کار خود قرار دادند و باید توجه کرد امروز الگوی برپایی این یادواره در بیش از ۱۴ قرن گذشته توسط حضرت علی (ع) بیان شده است و ۱۴ قرن پس از ایشان، امام راحل در همین راستا حکومت اسلامی را تشکیل دادند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: هنگامی که دشمنان قسم خورده با تمام تجهیزات به ایران حمله کردند، سوریه تنها کشوری که در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس ما را یاری کرد.

سردار کوثری گفت: در زمان دفاع مقدس برای اینکه دانش آموزان و معلمین از امر مهم تعلیم و تربیت عقب نمانند آموزش و پرورش مجتمع رزمندگان اسلام را در تمامی جبهه ها تشکیل داد به طوری که در پادگان ها، اردوگاه ها و حتی پشت خاکریزها معلمان حضور پیدا می کردند.

وی افزود: رزمندگان، شهدا و جانبازان با صلابت در برابر دشمن ایستادگی کردند و اگر دشمنان در ۸ سال دفاع مقدس اگر یک سیم خاردار از کشور ما را فروختند ما بیش از دو هزار تانک و تجهیزات جنگی از آنها به غنیمت گرفتیم.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: آمریکایی ها جنگ نیابتی را به راه انداختند و داعش را ساختند و حتی تا ۳۵ کیلومتری مرز ما حضور پیدا کردند اما رهبر معظم انقلاب با تدابیر لازم و با کمترین خسارت تمام نقشه های آنان را خنثی کردند اگر تصمیمات با درایت مقام معظم رهبری نبود دشمن کوتاه ترین زمان ممکن بر کشور مسلط و نا امنی بوجود می آمد.

سردار کوثری گفت: آمریکایی ها با ساخت داعش در ۷۸ کشور مسلمانان را به سوریه و عراق فراخوان کردند. داعش یک دولت اسلامی عراق و شام فریبنده به تمام معنا بود و طراح آن آمریکایی ها و صهیونیست ها بودند که با پول عربستان و کشورهای بظاهر مسلمان منطقه ایجاد شده بود و در اینجا نقش رزمندگان و رزمندگان داوطلب عراق و سوریه در مقابل با این دشمنان بسیار روشن است و این مهم ادامه راه شهدای اسلام است.

وی بیان کرد: امروز دشمنان در صدد هستند خواسته ناحق خود را بر ملت ایران تحمیل کنند اما، مقام معظم رهبری آگاهانه و با صلابت مسیر را ادامه می دهند تا به نابودی و ذلت دشمن منجر شود تا پرچم برافراشته اسلام ناب محمدی را به امام زمان (عج) سپرده شود.

سردار کوثری بیان کرد: امروز مسئولین آموزش و پرورش، معلمین، مدیران و دانش آموزان در راستای اهداف انقلاب، امام راحل و فرامین رهبری گام بر می دارند.

کد خبر 4652509

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل کوثری سپاه پاسداران نفوذ دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، کارشناسان دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری ضمن تبیین برخی بیانات رهبر انقلاب با موضوعات فرهنگی، فریب رسانه‌های غربی با هدف انزوای مردم آشنا شد.
کارشناسان فرهنگی حاضر در این نشست نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان انقلابی را مکتب و سیره امام صادق (ع) برشمردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم