Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:15:40 GMT

آموزش مسائل دینی بر گرفته از غرب شده است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۸۵۲

آموزش مسائل دینی بر گرفته از غرب شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر پنج شنبه در مراسم محوری هفته حقوق بشر آمریکا در بجنورد، اظهار کرد: دشمن کودکان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داده به طوری که اکنون در مهد کودک ها آموزش مسائل دینی برگرفته از غرب شده است.

بوشهری افزود: نباید در مهد کودک ها رقص و پایی کوبی برگزار شود چرا که این مسائل برگرفته از وجود دشمنان است تا مردم را به این سمت و سوها ثوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیگانه ستیزی و ولایت ستیزی ویژگی دشمنان است که از اوایل انقلاب با همین رویکرد ملت ما را مورد هدف قرار داده اند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: اقتدار و صلابت امام راحل همانند سدی در برابر منافقین بود که اکنون ملت ما به آگاهی کافی رسیده اند و نمی گذارند دشمنان با نقشه های شومی که دارند این نظام را خدشه دار کنند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه حادثه ۷ تیر نمادی از نفوذ دشمنان به دستگاه حاکمیت بود، اظهار کرد: حادثه ۷ تیر دشمن نوع دوم در جامعه بود.

وی گفت: خطری که در جامعه ملت ما را تهدید می کند وجود دشمنان پنهان درمیان مردم است، بنابراین باید در این زمینه ملت ایران هوشیارانه عمل کنند.

نائب رئیس جامعه مدرسین افزود: در حادثه ۷ تیر و شهادت رسیدن یاران انقلاب نشان از آن داشت که باید به دشمن آشکار و پنهان در جامعه توجه می شد.

حسینی بوشهری اظهار کرد: باید در جامعه بصیرت شناسی و خداباوری وجود داشته باشد و فراخوان ها بر اساس بصیرت باشد تا موج آفرینی و جوسازی دینی در جامعه مردود شود.

وی اساسی ترین شاخص رشد و کمال را جامعه بصیرت، هوشیاری و آکاهی دانست.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه تعدادی از کشورهای اسلامی در دامن آمریکا گرد آمده‌اند، افزود: این گردهمایی با هدف مطرح کردن مسائل اقتصادی است تا سلاح را از جبهه مقاومت و فلسطینیان بگیرند و این کار از ریشه خراب است به طوری که عادی سازی روابط با اسرائیل به هیچ قیمتی قابل توجیه نیست.

وی خطاب به مسئولان انقلاب اسلام گفت: امروز تخریب و از بین بردن فرهنگ اسلامی نخستین هدف دشمن است که متاسفانه این کار در قالب سمن‌ها، مراکز فرهنگی و موسسات صورت گرفته است.

کد خبر 4652511 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق بشر بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام صفاجوئیان روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با حضور فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری از عالمان و صاحبان بزرگ اندیشه بود که خداباوری و ایمان خالصانه از مهمترین دلایل ماندگاری و اثرگذاری اندیشه‌های این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به شخصیت کم‌نظیر شهید مطهری و تأثیرات عمیق‌اندیشه‌ ایشان در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی، گفت: جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و‌ اندیشه‌های زلال آن شهید مطهر و آن فیلسوف متفکر نیاز مبرم دارد.

صفاجوئیان با بیان اینکه شهید مطهری عالمی مجاهد و احیاگر ارزش‌ها و فضیلت‌های دینی و انقلابی بودند، افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه باید در آموزش‌های عقیدتی ترویج دهنده سبک زندگی اهل بیت و ارزش‌های دینی و قرآنی باشیم، تصریح کرد: با ترویج هر چه بیشتر فرهنگ دینی و اسلامی می‌توانیم نقشه‌های شوم دشمنان که هویت مردم را مورد هدف قرار دادند، نقش برآب کنیم.

در پایان این مراسم از مربیان برتر عقیدتی و هادیان سیاسی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است