Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در هفته پنجم که به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود، حاضر شد.

او در پاسخ به این سوال که تیم ایران تنها با یک برد به دور نهایی صعود می‌کند، آیا می خواهید با 13 برد به مرحله نهایی برسید یا فقط به قطعی کردن حضورتان در مرحله نهایی بسنده می‌کنید، گفت: مهمترین نکته این است که ما به جز این هفته، فرصت دیگری برای حضور در مرحله نهایی نداریم و به همین دلیل این تورنمنت برای ما خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌خواهیم از این تورنمنت فرصت حضور در شیکاگو را به دست بیاوریم. حالا اینکه با چند پیروزی آن را تمام کنیم در درجات بعدی اهمیت قرار می‌گیرند. مهم صعود به مرحله نهایی است.

سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به دیدارهای سخت ایران، تصریح کرد: ما سه بازی سخت داریم و هر سه حریف ما قدرتمند هستند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که برنده از زمین بیرون بیاییم.

او درباره بازی با بلغارستان که میزبان این هفته از مسابقات است، عنوان کرد: ما سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان با بلغارستان بازی کردیم که یک برد و یک باخت داشتیم. تیم امسال بلغارستان با حضور بازیکنانی مثل سوکولوف کامل تر از پارسال شده و بازی مقابل این تیم در حضور هوادارانش برای هر تیمی دشوار است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال میان تیم های طبیعت و ذوب آهن امروز یکشنبه برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ حریف خود را شکست داد.

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. طبیعت در حالی برنده دیدار سوم شد که پیش از این یک برد دیگر هم مقابل ذوب آهن در این مرحله کسب کرده بود و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرده بود.

کد خبر 6097514

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا